کد خبر : 66786

گزینه غیرمنتظره لیست خروج استقلال

گزینه غیرمنتظره لیست خروج استقلال

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلایلی گفته می‌شود در لیست تمدید قراردادها قرار ندارند. دست کم یکی از این بازیکنان را می توان گزینه سورپرایزی لیست خروج استقلال به حساب آورد.

به گزارش تسنیم، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در حالی سه‌شنبه برگزار شد که فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز در آن حضور داشت.

پس از پایان جلسه، باشگاه استقلال اعلام کرد که طبق نظر سرمربی، کار تمدید قرارداد 5 بازیکن و جذب 10 بازیکن جدید در دستور کار قرار می‌گیرد.

قرارداد فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، سیدحسین حسینی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی به پایان رسیده است. باشگاه استقلال در روزهای گذشته با مدیربرنامه‌های یزدانی، حسینی، رضاوند، ریگی و مطهری تماس گرفته و مذاکراتی انجام داده است، اما تماسی با سه بازیکن دیگر نداشته است.

شجاعیان در لیست خروج مجیدی قرار داشت و صحبت‌هایی نیز مطرح شده که اسماعیلی و دانشگر نیز از لیست تمدیدی‌ها خارج شده‌اند. هنوز در مورد وضعیت این اسماعیلی و دانشگر ابهام وجود دارد و باید دید موضع رسمی باشگاه چه خواهد بود.

اسماعیلی و دانشگر در سال‌های اخیر حواشی زیادی داشتند و چند بار توسط مربیان به دلایل انضباطی کنار گذاشته شده بودند.

با این حال فرشید اسماعیلی هافبک اثرگذاری در روند استقلال در لیگ بیستم بود و از این رو می توان او را گزینه سورپرایزی لیست خروج استقلال به حساب آورد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها