کد خبر : 66771

پیشنهاد آخر پرسپولیس به احمد نوراللهی چقدر بود؟

پیشنهاد آخر پرسپولیس به احمد نوراللهی چقدر بود؟

احمد نوراللهی ستاره موفق پرسپولیس بالاخره تصمیمش را گرفت و از این تیم جدا شد تا فوتبال حرفه‌ای‌اش را در امارات دنبال کند.

به گزارش خبرورزشی ، یکی از بازیکنانی که در پایان لیگ بیستم قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسید احمد نوراللهی ستاره تاثیر گذار پرسپولیس بود.

احمد آنقدر به لحاظ فنی و اخلاقی خوب است که هر تیمی در لیگ برتر آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد. شماره ۸ سرخ‌ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده مهره ثابت یحیی در میانه میدان به حساب می‌آمد. یحیی هم که به خوبی از اهمیت حضور این بازیکن در تیمش باخبر بود نام او را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داد و مدیران باشگاه را مامور مذاکره با این ستاره کرد.

احمد قبل از سفر پرسپولیس به هند چند بار با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نشست و دو طرف پیشنهادات خود را ارائه کردند. با وجود داشتن پیشنهاد بسیار خوب از قطر، خود نوراللهی علاقه داشت در پرسپولیس بماند ولی یک پیشنهاد از امارات همه چیز را به هم ریخت.

نوراللهی پس از پیشنهاد نجومی شباب الاهلی امارات و سفر به دبی، چند روزی خودش را از دسترس پرسپولیسی‌ها خارج کرد و به تماس مدیران باشگاه جواب نداد تا اینکه در نهایت روز گذشته رسما به این تیم اماراتی پیوست و از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از جدایی نوراللهی و انتشار متن خداحافظی‌اش که با کنایه‌هایی به مدیریت باشگاه همراه بود اعلام کرد با تمام درخواست‌های نوراللهی موافقت کرده و قرار بوده این بازیکن برای تمدید قرارداد به باشگاه بیاید اما ...

آنطور که شنیدیم مدیران پرسپولیس در آخرین صحبتی که با احمد نوراللهی داشتند اعلام کردند حاضرند برای یک فصل ۱۴ میلیارد به ستاره تیم‌شان بدهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها