کد خبر : 66770

کسی که نگذاشت استقلالی شوم

کسی که نگذاشت استقلالی شوم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد با ادامه حضور امیر قلعه‌نویی در جمع آبی‌پوشان سیرجانی تصمیم به تمدید قرارداد با این باشگاه گرفته است.

به گزارش تسنیم ، علی اصغر عاشوری درباره تمدید قراردادش با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: من به خاطر امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم و خواسته او از باشگاه برای حفظ من بسیار مهم بود. گل‌گهر از لحاظ کادر فنی و کادر مدیریتی فوق‌العاده است و خوشحالم که در این تیم باقی ماندم. امیدوارم در فصل آینده هم روزهای خوبی را برای گل‌گهر رقم بزنیم.

وی در مورد مذاکره با باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: من با استقلال به صورت جدی مذاکره کردم و از این باشگاه بزرگ بابت پیشنهادی که داد، تشکر می‌کنم. در نهایت همه شرایط را بررسی کردم و تصمیم گرفتم در گل‌گهر بمانم.

هافبک گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه گفته می‌شود این باشگاه پول‌های نجومی به بازیکنان خود می‌دهد و برخی لقب پاری‌سن‌ژرمن را به گل‌گهر داده‌اند، تصریح کرد: این ذهنیتی است که از بیرون وجود دارد، اما در گل‌گهر خبری از پول‌های نجومی نیست و قراردادها معقولانه است. خیلی از باشگاه‌ها در ایران بسیار بیشتر از گل‌گهر به بازیکنان پول می‌دهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها