کد خبر : 66767

حمله سنگین پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی ها

حمله سنگین پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی ها

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس گفت: دیگر قهرمانی در لیگ برتر برای ما اهمیت چندانی ندارد ما از این به بعد فقط با قهرمانی در آسیا خوشحال می‌شویم.

به گزارش خبرورزشی،تعدادی از هواداران استقلال از وضعیت مدیریت این تیم دلخور هستند مقابل باشگاه تجمع کردند. این هواداران در این تجمع نیز به وزیر ورزش حمله کردند و او را عامل قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس دانستند.

وحید قلیچ درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال، آینده پرسپولیس و یارگیری این تیم برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی را مطرح کرد. متن این گفت‌وگو را در زیر بخوانید:

هواداران استقلال باز هم مقابل باشگاه تجمع کردند و پلاکاردی دستشان بود که نوشته بود شرایط برای استقلال و پرسپولیس برابر نیست! شنیده‌اید که گفته‌اند پرسپولیس با کمک وزیر ورزش قهرمان شده است؟

فکر می‌کنم استقلالی‌ها خواب‌نما شده‌اند! برای وزارت ورزش چه فرقی می‌کند کدام تیم قهرمان شود؟ هر تیمی بین استقلال و پرسپولیس قهرمان شود پرچم وزارت ورزش بالاست. آنها خودشان عُرضه ندارند قهرمان شوند اشکال کارشان را گردن وزیر و وکیل می‌اندازند.

ولی هواداران و پیشکسوتان استقلال با اطمینان در این باره حرف می‌زنند؟

من به شما می‌گویم، تیمی که پارسال استقلال داشت دست هر کسی بود هر دو جام حذفی و لیگ برتر را می‌گرفت. شما ببینید این تیم چقدر بازیکن داشت که از یک جایی بی خیال میلیچ و دیاباته شدند. این نشان می‌دهد تیم استقلال چقدر پرمهره بود. ولی دیگر گناه بقیه چیست که خودشان عُرضه نداشتند قهرمان شوند؟ الان برای درآمدزایی دارند قائدی را می‌فروشند باز هم پرسپولیس باید این وسط اسمش بد در برود؟ به ما چه ربطی دارد؟ خب نادری را نگه می‌داشتید، یا اجازه ندهید ریگی و مطهری از تیمتان بروند. وقتی خودتان عُرضه نگه داشتن بازیکنان را ندارید چرا به پرسپولیس انتقاد می‌کنید!

شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات را چطور ارزیابی کردید؟

وضعیت پرسپولیس خیلی خوب است. اکثر بازیکنان قبلی مانده‌اند و دو سه بازیکن خوب جذب شده‌اند. در واقع تیم دست نخورده. فقط مغانلو و نوراللهی رفتند که آنها هم بر می‌گردند. مگر پارسال بیرانوند و شجاع خلیل زاده از پرسپولیس نرفتند و ترابی که رفته بود برنگشت؟ تیم اگر تیم باشد خودش همه کار می‌کند و اصلا ربطی به مربی و وزیر و این مسائل ندارد. وگرنه مگر وزیر می‌تواند به فلان تیم بگوید از پرسپولیس گل بخور! یا به فلان داور بگوید هر کس به پرسپولیس گل زد قبول نکن! این حرف‌ها برای بچه‌های دبستانی توی کوچه است، نه لیگ برتر آن هم در این سطح.

پیش بینی‌تان از آینده پرسپولیس چیست؟

قبل از هر چیز از باشگاه می‌خواهم حداقل تا نیم‌فصل سیدجلال حسینی را نگه دارند. چون تیم با صعود در لیگ قهرمانان آسیا به سیدجلال برای حضور در فینال و قهرمانی در لیگ قهرمانان نیاز دارد. سید جلال در تیم مثل کریم باقری روی نیمکت است که باعث اتحاد و یکدلی بازیکنان می‌شود. اینها در تیم نعمت هستند. افشین پیروانی یک نعمت است که سرپرستی تیم را در دست دارد. انشالله بعد از چند سال این دوره قهرمانی آسیا را بیاوریم تا مرهم خوبی برای دل زخم خورده این ملت باشیم.

درباره کری ستاره‌های استقلال در جام باشگاههای آسیا حرفی نمی‌زنید؟

چه حرفی بزنیم؟ الان شرایط لیگ قهرمانان با آن زمان که استقلال با ۴ بازی رفت و قهرمان شد زمین تا آسمان فرق می‌کند. اگر استقلالی‌ها توانستند در این لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شوند من دست تک تک شان را می‌بوسم. ولی در غیر این صورت آنها باید ستاره شان را پشت ابر پنهان کنند تا بیرون نیاید. باور کنید همین مرحله جلوی الهلال شکست می‌خورند و حذف می‌شوند. اصلاً در این سال‌ها مگر توانستند به فینال نزدیک شوند که اینقدر ادعایشان می‌شود؟ ما فقط ظرف همین سه سال دو بار در فینال حضور داشتیم.

فکر می‌کنید پرسپولیس فصل آینده باز هم قهرمان بشود؟

با این شیوه یارگیری و این تیمی‌که دست نخورده است باز هم پرسپولیس تهدید بزرگی برای قهرمانی در لیگ است اما دیگر این قهرمانی برای خود من اهمیتی ندارد. ما دیگر بزرگتر از اینها فکر می‌کنیم و دوست داریم پرسپولیس قهرمان آسیا شود. آن وقت است که شاد می‌شویم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها