کد خبر : 66714

هیجان اماراتی ها برای انتقال هافبک پرسپولیس با یادآوری خاطرات دوران جادوگر

هیجان اماراتی ها برای انتقال هافبک پرسپولیس با یادآوری خاطرات دوران جادوگر

ماجرای انتقال احتمالی احمد نوراللهی به باشگاه شباب الاهلی بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و بین کاربران عرب‌زبان خصوصاً اماراتی داشته است.

به گزارش تسنیم، کاربران اماراتی با توجه به سابقه درخشان بازیکنان ایرانی در باشگاه‌های این کشور از احتمال بازگشت بازیکنان ایرانی به فوتبال امارات استقبال کرده‎ اند هرچند هنوز درباره احتمال تحقق این اتفاق تردیدهایی وجود دارد.

یکی از کاربران در کامنتی که در صفحه فوتبال امارات با عنوان ”آیا بازیکنان ایرانی به لیگ امارات بازمی‎گردند؟“، نوشته است: «یاد روزهای علی کریمی بخیر».

کریمی از موفق‎ترین لژیونرهای تاریخ باشگاه الاهلی امارات بود که مورد توجه هواداران این باشگاه قرار دارد. سال‌ها بعد از حضور کریمی در امارات، این باشگاه با باشگاه الشباب ادغام شد و باشگاه شباب الاهلی دبی شکل گرفت.

عبدالسلام المحمادی روزنامه‌نگار ورزشی نیز در این مورد در صفحه شخصی خودش نوشته است: «بعد از تغییر نام لیگ امارات به نام لیگ ادنوک بسیاری از باشگاه‌های اماراتی روی جذب بازیکنان ایرانی تمرکز خواهند کرد خصوصاً با توجه به سابقه ایرانی‌ها در فوتبال امارات از حسن روشن تا علی کریمی، علی دایی، مسعود شجاعی، جواد نکونام، رضا عنایتی، رسول خطیبی، ایمان مبعلی، فرهاد مجیدی و بسیاری از ستاره‌ها“.

کاربر دیگری به نام سهیل الکتبی با اشاره به احتمال حضور نوراللهی در شباب الاهلی نوشت: «علاقه به بازیکنان ایرانی در خون باشگاه الاهلی است».

محمد آل بشر هم درباره احتمال جذب هافبک پرسپولیس نوشت:‌ «گفته می‌شود او بازیکن فوق‎العاده‌ای است که می‎تواند به‌عنوان هافبک بازیساز یا حتی در جناحین بازی کند. ایرانی‎ها همیشه در لیگ ما موفق بوده‌اند».‌

با وجود استقبال کاربران اماراتی از احتمال بازگشت بازیکنان ایرانی پس از هشت سال هنوز مشخص نیست که مجوز حضور ایرانی‎ها در لیگ امارات با توجه به شرایط لیگ این کشور همچنین نامگذاری مسابقات جام حذفی و سوپرجام با نام مجعول خلیج ع ر ب ی صادر شود یا خیر.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها