کد خبر : 66713

فعلا یکی از گزینه های جذاب از دست دروازه بان استقلال پرید / رادوشوویچ در رادار سپاهان؟

فعلا یکی از گزینه های جذاب از دست دروازه بان استقلال پرید / رادوشوویچ در رادار سپاهان؟

محسن فروزان که درلیگ چهاردهم شاگرد امیر قلعه نویی بود به سیرجان رفت تا بعد از استقلال اینبار در گل گهر برای تیم ژنرال بازی کند. نکته مهمی که این جابجایی دارد به منتفی شدن حضور حسین حسینی در گل گهر برمی گردد.

به گزارش روزنامه گل، دروازبان فصل پیش استقلال که با پایان قراردادش بازیکن آزاد شده و از گل گهر به عنوان جدی ترین پیشنهاد رسیده برای شماره یک استقلال در دوفصل اخیر نام برده می شد. در نهایت قلعه نویی تصمیم گرفت تا از بین 2 شاگرد سابق خودش گلر با تجربه تر را انتخاب کند.

به این ترتیب دایره انتخاب برای حسینی تنگ تر شده است. تراکتور تبریز هم با جدایی محمدرضا اخباری مخالفت کرده تا گلر این تیم برای فصل آینده مشخص باشد. فولادی ها هم احتمالا با همان احسان مرادیان ادامه می دهند. ذوب آهن هم با حبیب فرعباسی دروازه بان دوم تراکتور در فصل گذشته تمام کرده است.

حالا حسینی انتخاب های زیادی پیش رو ندارد. سپاهان تنها گزینه ای است که بعد از جدایی پیام نیازمند فعلا جانشینی برای او برای انتخاب نکرده است. اخباری که گفته می شد گزینه اول محرم نویدکیا بود تقریبا جدایی اش از تراکتور منتفی است و رشید مظاهری هم با توجه به اینکه 60 درصد از قراردادش را گرفته و گفته می شود بندی هم برای فسخ قرارداد ندارد به احتمال فراوان در استقلال ماندگار بود.

در بین گلر های اسم و رسم دار فعلا فقط حسین حسینی بازیکن آزاد است. البته از آن طرف شنیده می شود که پرسپولیسی ها به فکر قطع همکاری با حامدلک و خرید یک دروازه بان دیگر هستند. شایعه جدایی بوژیدار رادوشویچ و پیوستن او به سپاهان هم مطرح است.

تا اینجا به نظر نمی رسد که حسینی پیشنهادی بهتر و جداب تر از تمدید با استقلال در جیب داشته باشد. به خصوص که با با برداشته شدن ممنوعیت جذب بازیکن خارجی حالا دست سپاهان و دیگر تیم های لیگ برتری برای خرید گلر خارجی هم باز است. از طرف دیگر هم شاید با جدایی احتمالی حامد لک به ویژه پس از حاشیه های اخیرش در روزهای آینده حسینی با نزدیک شدن به اردوی رقیب به یکی از جذاب ترین سوژه های نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود و به اصطلاح ورق بازی برای او برگردد! فعلا باید صبر کرد و دید که در روزهای آینده در بازار نقل و انتقالات چه اتفاقاتی می افتد و معادلات به چه سمت و سئیی می رود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها