کد خبر : 66630

خط و نشان جدید پرسپولیس برای تمدیدی ها

خط و نشان جدید پرسپولیس برای تمدیدی ها

باشگاه پرسپولیس با توجه به اعلام یحیی گل محمدی برای از سرگیری تمرینات، انتظار چندانی برای بازیکنان تمدیدی دنبال نخواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی ، با توجه به حکم پرونده گابریل کالدرون که باعث خواهد شد مدیران پرسپولیس هر چه زودتر به توافق لازم با بازیکنان مدنظر خود رسیده و پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد بازیکنان را به ثبت برساند. از سوی دیگر این تیم ماه آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله یک شانزدهم برابر نماینده تاجیکستان قرار گیرد و از این رو برنامه تمرینات آماده‌سازی با نظر کادرفنی از روز دوشنبه استارت خواهد خورد.

با توجه به این دو موضوع، مدیران پرسپولیس قصد دارند هر چه زودتر پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه را به سرانجام لازم برسانند و نسبت به جذب نفرات مدنظر گل محمدی و همچنین تمدید با بازیکنانی که قرادادشان به پایان رسیده، اقدام کنند.

به همین منظور طی صحبت‌هایی که میان مدیران تیم و کادرفنی صورت گرفته، این باشگاه چندان منتظر نفراتی که باید پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد بنشینند، نخواهد ماند و همین موضوع نیز باعث شده بود تا روز گذشته نامه مربوط به مکاتبه رسمی آنها با بازیکنان را منتشر کنند تا در آینده از سوی هواداران متهم به کم کاری در مذاکره و دعوت از بازیکنان نشوند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به همین منظور طی روزهای آتی در صورتی که پاسخ روشنی برای مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده (امید عالیشاه، مهدی شیری، احمد نوراللهی، وحید امیری و کمال کامیابی نیا) دریافت نکند، با نفرات جایگزین آنها در بازار نقل و انتقالات مذاکره کرده و توافق لازم را برای حضور در تیم دریافت کند.

با این شرایط باید دید در نهایت بازیکنان تمدیدی تیم چه پاسخی به این ضرب الاجل خواهند داشت و آیا موعد مدنظر خود را برای پیگیری مذاکره و جلسه با مدیران تیم را اعلام خواهند کرد تا در ادامه با اعلام مبلغ درخواستی به توافق لازم دست یابند یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها