کد خبر : 66606

مشتری های پولدار داخلی به دنبال این دروازه بان استقلال

مشتری های پولدار داخلی به دنبال این دروازه بان استقلال

قرارداد استقلال در ابتدای لیگ بیستم با رشید مظاهری این باور را تسری داده بود که احتمالاً استقلال گمشده خود را در قفس توری یافته و بعد از فصل نه چندان امیدوارکننده سید حسین حسینی(لیگ نوزدهم) می‌تواند به یک دروازه‌بان آماده تکیه کند.

به گزارش ایران ورزشی، مظاهری از فضایی که علیه حسینی به وجود آمده بود نیز نهایت بهره را برد وبا قراردادی چشمگیر(حدود 7 میلیاردتومان) به استقلال پیوست تا شاید به یک نقطه اطمینان بخش و قابل اتکا تبدیل شود.

مظاهری در شروع فعالیت خود در استقلال نمایش امیدبخشی هم داشت و تا حدی توانست این پست را زنده کند اما دیری نپایید که این خرید گرانقیمت تبدیل شد به یک پاشنه آشیل جدی، به طوری که فرهاد مجیدی تصمیم به بازگرداندن حسینی به چارچوب دروازه گرفت. مظاهری گرچه با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا صعود شیرینی را تجربه کرد اما عملکرد شخصی او بسیار اسفباربود و گل‌های پرشماری را دریافت کرد.

مظاهری بلافاصله بعد از صعود با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز در دو باخت پی در پی مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس حی و حاضر بود تا مربیان استقلال راهی جز بازگرداندن حسینی به قفس توری تیم‌شان پیش روی خود نبینند. تصمیمی که برای استقلال خوش‌عاقبت بود و حسینی با کلین‌شیت‌های پی درپی چشم‌ها را دوباره به سمت و سوی خود کشاند. حسینی حتی مانند فصل پیش عامل پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس لقب گرفت تا مشخص شود او اگر از لحاظ روانی وضعیت مناسبی داشته باشد می‌تواند در نقش شماره یک استقلال ایفای نقش کند.

در حقیقت شماره یک استقلال برخلاف فصل نوزدهم، این بار فصل را به خوبی به پایان رساند و به زعم بسیاری از کارشناسان اگر او در فینال جام حذفی حضور داشت چه بسا استقلال جام حذفی را هم به چنگ می‌آورد اما محرومیت این دروازه‌بان باعث شد تا استقلال دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه بماند. مهم‌تر از این ماجرا‌های فنی اما وضعیتی است که اکنون در قفس توری استقلال ایجاد شده است. گفته می‌شود مظاهری به رغم داشتن قرارداد با استقلال پیشنهاد‌هایی دارد و از سوی دیگر گل‌گهر سیرجان نیز برای جذب سید حسین حسینی رقم قابل توجهی پیشنهاد داده است. ماجرای حسینی با مظاهری اما در این برهه کاملاً متفاوت است. حسینی با استقلال هیچ قراردادی ندارد و به راحتی می‌تواند جدا شود و حتی طبق قوانین تا زمانی که استقلال با این دروازه‌بان تمدید نکند، نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا نیز از او بهره بگیرد. بنابراین محتمل است که استقلال با مظاهری به مصاف با الهلال عربستان برود. دروازه‌بانی که خود نیز بی‌میل نیست جدا شود.

گل گهر سیرجان رقم قابل توجهی به سید حسین حسینی پیشنهاد داده و شماره یک استقلال که دوست ندارد مانند فصل بیستم نیمکت‌نشینی را تجربه کند به این پیشنهاد توجه ویژ‌ه‌ای خواهد داشت. درعین حال باشگاه سپاهان نیز با حسینی مذاکراتی انجام داده و دوست دارد هرچه زودتر تکلیف پست شماره یک خود را روشن کند. در واقع مهم‌ترین دلیل حسینی برای جدایی احتمالی از استقلال پیشنهاد مالی مناسب گل گهر یا سپاهان نیست و آنچه سید حسین را به سمت جدایی متمایل کرده، اطمینان از حضور مداوم در چارچوب دروازه این تیم‌ها است.

در شرایطی کنونی اگر باشگاه استقلال به ادامه همکاری با حسینی تمایل دارد باید به سرعت وارد عمل شده و قرارداد این دروازه‌بان را تمدید کند. تمدید با حسینی اما دیگر به مانند فصول قبل آسان نیست. حسینی اکنون پیشنهاد مالی بسیار خوبی از دو تیم متمول لیگ برتر دارد و حتی پیشنهاد بستن بازوبند کاپیتانی نیز به این دروازه‌بان از سوی سیرجانی‌ها داده شده است که مدیران باشگاه استقلال نیز از ارقام پیشنهادی به دروازه‌بان خود آگاهند. به همین دلیل اگر مددی و همکارانش اصرار به ماندن حسینی دارند باید پیشنهاد مالی مناسبی را به این دروازه‌بان ارائه کنند. چیزی شاید بیشتر از آنچه فصل پیش به رشید مظاهری دادند و در نهایت نیز این همه هزینه برای جذب این دروازه‌بان آن طور که انتظار بود، برای استقلال جواب مثبتی در پی نداشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها