کد خبر : 66584

حمله بی سابقه غلامپور به فکری

حمله بی سابقه غلامپور به فکری

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال در خصوص فصل فوتبالی سال گذشته به صحبت پرداخت و گفت که سومی آبی‌ها در لیگ مقام بدی هم نبود.

به گزارش ایلنا ، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال در خصوص عملکرد این تیم در فصل گذشته اظهار داشت: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم خدا را شکر توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم فکر می‌کنم نتایج‌مان قابل قبول بود.

وی ادامه داد: با تمام اتفاقاتی که برایمان در طول فصل گذشته افتاد فکر می‌کنم اگر از ابتدای فصل ما در این تیم بودیم شاید استقلال قهرمان لیگ می‌شد.

وی درباره اینکه باز هم در دقیقه ۹۰ در دومین سال پیاپی قهرمانی حذفی را از دست دادیم، افزود: به هر حال در ضربات پنالتی باختیم و پنالتی همانطور که می‌دانید ۵۰ ، ۵۰ است به نظرم تیم در همین پنالتی‌ها اگر شانس کمی با ما یار بود به قهرمانی برسیم.

مربی استقلال درباره اینکه این تیم فصل گذشته مشکلات بسیاری داشت بیان داشت: استقلال چندین سال است که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند امسال هم این اتفاق تکرار شد ما زمین خوب نداشتیم یک سالن بدنسازی برای خودمان نداشتیم و همیشه منتظر این بودیم که دوستان برای ما سالن بدنسازی مهیا کنند.

غلامپور در ادامه درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند مهره‌های مورد نظرش را در نقل و انتقالات به خدمت بگیرد اظهار داشت: به هر حال مسئولان استقلال تلاش می‌کنند تا بازیکنان مورد نظر فرهاد را جذب کنند فکر می‌کنم باشگاه با خود مجیدی در این باره هماهنگ است.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره اینکه شاید دو دروازه‌بان این تیم حسینی و مظاهری از تیم جدا شوند اظهار کرد: اینها همه شایعه است من در مورد واقعیت‌ها صحبت می‌کنم حسینی قرارداد ندارد و باشگاه تلاش می‌کند او را نگه دارد؛ مظاهری هم قرارداد دارد. ما دوست داریم هر دوی آنها در استقلال بماند و با وجود این‌ها نیاز به هیچ گلر دیگری نداریم.

وی در مورد اینکه این روزها برخی پیشکسوتان استقلال انتقادهایی را به مجیدی وارد کرده‌اند، افزود: شما نگاه کنید من هر وقت در استقلال بوده‌ام همیشه برای سربلندی تیم تلاش کردم و هر وقت هم نبودم هیچ حاشیه‌ای از من در مورد استقلال ندیدید تا جایی که هم به یاد دارم مجیدی هر وقت در استقلال نبوده برای هر مربی دیگری آرزوی موفقت کرده است. استقلال برای مردم است نه برای من است و نه هیچ شخص دیگری. این را آدم دو ساله هم می‌فهمد هر کسی که سرمربی این تیم بود باید حمایت کنیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم کسب سومی لیگ بد نبود در آسیا هم از گروه مرگ صعود کردیم و در جام حذفی هم با بدشانسی دوم شدیم و بهتر است در این مورد مردم قضاوت کنند.

غلامپور در پایان در مورد اینکه خیلی‌ها می گویند نیمکت استقلال خالی است گفت: مربی خواستیم برایمان نیاوردند مربی تیم ملی ایتالیا بود که باشگاه آن را نگرفت دو تا مربی داشتیم که خودشان رفتند یک سری ها را هم که اول فصل خواستیم به استقلال نیامدند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها