کد خبر : 66552

بازیکن مدنظر پرسپولیس به در و دیوار می زند

بازیکن مدنظر پرسپولیس به در و دیوار می زند

علی نعمتی می‌خواهد هر طور شده فصل آینده را در پرسپولیس بازی کند.

به گزارش خبرورزشی ، پرسپولیس با توجه به جدایی کنعانی زادگان و البته بالا بودن سن سید جلال حسینی در خط دفاعی نیاز به تقویت دارد. از همین رو به غیر از جذب علیرضا ابراهیمی که چند روز پیش با سرخ پوشان قرارداد امضا کرد به دنبال خرید علی نعمتی از شهرخودرو است.

یحیی گل محمدی با توجه به نیاز پرسپولیس به جذب مدافع میانی نام نعمتی را در صدر لیست خود قرار داده است.

چهارشنبه گذشته نعمتی به همراه مدیر برنامه هایش راهی باشگاه پرسپولیس شد تا مذاکرات اولیه را انجام دهد. نعمتی برای عقد قرارداد ۲ ساله با پرسپولیس به توافق رسیده ولی در راه پرسپولیسی شدن یک مشکل بزرگ دارد.

این بازیکن ۲ پسته برای فصل آینده با شهرخودرو قرارداد دارد و برای رفتن به پرسپولیس باید از باشگاه مشهدی رضایتنامه بگیرد. معمولا تیم های مختلف به ندرت راضی به از دست دادن بازیکنان تاثیرگذار خود در نقل و انتقالات می شوند مگر اینکه تیم های خواهان پول زیادی بابت رضایتنامه پرداخت کنند ولی این کار برای تیمی مثل پرسپولیس که غرق در مشکلات مالی است دشوار است.

بعضی از باشگاه‌ها وقتی تیم های دیگر را خواهان بازیکنان خود می بینند حتی برای بازیکنان معمولی تیمشان هم رقم های بسیار بالایی طلب می کنند که در نوع خود عجیب است.

نعمتی بلافاصله بعد از مذاکره با پرسپولیس راهی مشهد شد تا شخصا بتواند رضایتنامه اش را بگیرد و با باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندد. مدیران شهرخودرو به نعمتی اعلام کردند باید مبلغی حدود ۳ میلیارد تومان بابت رضایتنامه بپردازد و بعد به پرسپولیس برود.

مسئولان شهر خودرو به دلیل اینکه علاقه به حفظ نعمتی دارند علاوه بر این مبلغ که رقم بالایی به حساب می آید سعی کردند با سنگ اندازی‌های مختلف مانع جدایی علی نعمتی شوند ولی تهدید این بازیکن باعث عقب نشینی مدیران شهرخودرو شد.

نعمتی که عزمش را برای پیوستن به پرسپولیس جزم کرده خطاب به مدیران شهرخودرو اعلام کرد اگر بخواهند مانع رفتنش به پرسپولیس شوند و سنگ اندازی کنند بلافاصله خودش را سرباز خواهد کرد و بدون پرداخت پول راهی فجرسپاسی خواهد شد. اتفاقی که اگر رخ دهد عملا هیچ پولی نصیب شهرخودرو نخواهد شد و این بازیکن برای ۲ فصل باید در یک تیم نظامی بازی کند.

مدیران شهر خودرو بعد از این صحبت‌ها کمی از موضع خود کوتاه آمدند و حاضر شدند با دریافت پول رضایت نامه این بازیکن را برای پرسپولیس صادر کنند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نعمتی شنبه یا یکشنبه با دریافت رضایتنامه، قراردادش را با پرسپولیس رسمی و بلافاصله در تمرینات سرخ پوشان شرکت خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها