کد خبر : 66524

قول مهم مدیرعامل پرسپولیس به یحیی برای ماندن همه به جز یک نفر!

قول مهم مدیرعامل پرسپولیس به یحیی برای ماندن همه به جز یک نفر!

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی سرمربی این تیم را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس با اتمام بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر، فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرد تا بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی را جذب کند. قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر فعالیت خود را در حالی آغاز کرده است که سیاست‌های این باشگاه در نشست‌های دو نفره یحیی گل محمدی و جعفر سمیعی طرح ریزی شده است.

سمیعی برای پیاده کردن برنامه‌های یحیی گل محمدی وقت را تلف نکرد تا بتواند گام مهمی برای تحقق رؤیای این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ برای رسیدن به قهرمانی بردارد.

قول مهم سمیعی به یحیی برای ماندن همه به جز یک نفر!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از پایان بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر از مدیرعامل باشگاه خواست تا قرارداد تمام بازیکنان این تیم تمدید شود. احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری و وحید امیری بازیکنانی بودند که با پایان یافتن لیگ برتر قراردادشان تمام شد تا به عنوان بازیکن آزاد مشتریان پر و پا قرص داشته باشند.

کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران که توافق از پیش تعیین شده با الاهلی قطر داشت با اتمام بازی‌ها به لیگ ستارگان قطر رفت تا اولین خروجی پرسپولیس لقب بگیرد. سمیعی پس از جدایی کنعانی زادگان به یحیی قول داد تمام بازیکنان را راضی به ماندن در این تیم می‌کند تا فصل آینده نیز پیراهن پرسپولیس را بپوشند.

تمدیدی‌ها بدون امضا «اوکی» دادند!

در همین راستا، نورالهی، امیری، عالیشاه، شیری و کامیابی نیا به توافق اولیه با مدیرعامل پرسپولیس رسیدند تا یک فصل دیگر در این تیم باشند. آنها برای ماندن در جمع شاگردان یحیی به توافق مالی لازم رسیده‌اند اما هنوز برگه قرارداد را امضا نکرده‌اند. با این حال خیال سمیعی برای ماندن آنها راحت شده است.

ورودی قطعی با روندی متفاوت

گل محمدی برای اعلام لیست خرید خود روندی متفاوت نسبت به فصل گذشته را در پی گرفت. پرسپولیس که سال قبل حدود ۱۰ بازیکن جذب کرد برای فصل آینده تنها سه بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت. او دو مدافع و یک مهاجم را به طور قطع در بین خریدهایش قرار داده است. گل محمدی سه اولویت را برای هر خرید در نظر گرفته است که پرسپولیس در گام اول توانست علیرضا ابراهیمی را به عنوان خرید اول از اولویت‌های خود جذب کند.

تلاش برای بمب بزرگ فوتبالی!

یحیی گل محمدی پس از اطمینان از جدایی شهریار مغانلو قصد دارد بازیکن محبوب خود در خط حمله را بگیرد. او شیوه بازی سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان که به آقای گلی نیز رسید را دوست دارد و مذاکره با این بازیکن آغاز شده است اما شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال تهران و سایپا را در کارنامه دارد فعلاً پاسخ قطعی به این پیشنهاد نداده است. با این حال یحیی اصرار به جذب شهباززاده دارد و قرار است تکلیف او قطعاً در هفته آینده مشخص شود.

خروجی شناور

گل محمدی از عملکرد دو خرید فصل گذشته خود در پرسپولیس چندان راضی نیست. با این حال سرمربی سرخپوشان هنوز تصمیمی برای فروش قطعی این دو بازیکن در دفاع و هافبک ندارد. گل محمدی منتظر است تا تکلیف ورودی‌های پرسپولیس مشخص شود تا بتواند با آرامش بیشتری درباره رفتن این دو بازیکن تصمیم بگیرد. ضمن اینکه کنعانی زادگان نیز خروجی قطعی این تیم محسوب می‌شود.

مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی جزو بازیکنانی هستند که گل محمدی برای حفظ آنها منتظر اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی است. البته او هنوز هیچ اسمی به عنوان بازیکن مازاد در اختیار باشگاه قرار نداده است تا آنها مذاکره برای فسخ قرارداد را آغاز کنند.

هشت پیشنهاد نجومی برای سرخ‌ها

هشت بازیکن پرسپولیس با پیشنهادات مالی نجومی از سوی تیم‌های لیگ برتری روبرو شده اند. پیشنهاداتی که تک تک این بازیکنان با توجه به قراردادهای خود می‌توانند از پرسپولیس جدا شوند. با این حال باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای فروش آنها ندارد اما باید منتظر ماند و دید این هشت نفر چه تصمیمی برای فصل آینده خود خواهند گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها