کد خبر : 66523

گیتاریست استقلال این بار ساز جدایی کوک کرد

گیتاریست استقلال این بار ساز جدایی کوک کرد

مهاجم تیم فوتبال استقلال از شرایط خود برای تمدید قرارداد با استقلال رضایت ندارد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال روزهای شلوغی را می‌گذراند و در حال حاضر مساله اصلی مدیران استقلال، مذاکره با لیست ورودی فرهاد مجیدی و تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر سرمربی استقلال است.

در این بین برخی از بازیکنان استقلال از شرایط  موجود از تمدید قرارداد خود راضی نیستند و گفته می‌شود اگر شرایط‌شان در استقلال مطلوب نباشد از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شوند.

ارسلان مطهری یکی از این بازیکنان است که مدت‌ها پیش از شرایط خود در استقلال رضایت چندانی نداشت. این بازیکن از وضعیت مالی خود در این تیم ناراضی بود و از مدت‌ها پیش هم اعلام کرده بود پس از پایان فصل و بررسی‌های موجود، با مدیران استقلال مذاکره می‌کند و اگر بر سر مطالبات و تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسد از استقلال جدا می‌شود. این بازیکن تاکید داشت تمایل زیادی به تعویق این مذاکره ندارد و برای روشن شدن تکلیفش، زمان زیادی به مدیران باشگاه استقلال نخواهد داد.

با این حال و با شرایطی که پیش آمده است، به نظر می‌رسد مطهری نتوانسته با مدیران استقلال به توافق مطلوبی برسد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود، باید ارسلان مطهری را یکی دیگر از جدا شده‌های استقلال قلمداد کرد. او با انتشار مطلبی در فضای مجازی، به شایعات جدایی‌اش بیش‌تر دامن زده است.

مطهری نوشته است: "امیدوارم اسم خوبی از من به جای مونده باشه. من به عنوان یه سرباز برای شمایی که بهترین هواداران دنیا و مالک این تیم هستید، تا ابد دوستتان دارم."

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها