کد خبر : 66509

ستاره پرسپولیس: بازی با استقلال در آسیا را از دست دادم

ستاره پرسپولیس: بازی با استقلال در آسیا را از دست دادم

در خبرها داشتیم «علی شجاعی» هافبک چپ پای پرسپولیس پس از عمل جراحی قادر به همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیست.

به گزارش خبرورزشی ، ؛ پرسپولیس روز ۲۳ شهریور ماه سالجاری با استقلال تاجیکستان بازی دارد و اولین غایب این تیم علی شجاعی است. این بازیکن خوش استیل در خصوص عمل جراحی اخیر خودش توضیحاتی به خبرورزشی داد که در زیر می خوانید؛

از عمل جراحی خودت بگو؟ شنیدیم به بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان نخواهی رسید؟

کتف خودم را زیر نظر دکتر اصلانی عمل کردم که عمل جراحی خیلی سنگینی بود.

همان جراحی که کتف کمال کامیابی نیا را عمل کرد؟

بله اما جراحی من سنگین تر بود و دکتر معالج گفت که خیلی دیر برای عمل جراحی اقدام کردم. دکتر اصلانی خیلی زحمت کشید و از او تشکر می کنم.

جدی؟!

پزشک جراح من می گفت تصور کرده پارگی عضله کتف من ۲۷۰ درجه بود درحالی که ۳۶۰ درجه بوده است. این پارگی بیشتر به خاطر این بود که زود اقدام نکرده و با همان شرایط تمرین کردم و به کتف خودم فشار آوردم. تازه دکتر گفت که شانس آوردم گلر یا والیبالیست نیستم وگرنه ۱۰ ماه نمی توانستم در تمرینات و بازی‌ها دست به توپ بزنم! البته مهم نیست و این مسائل در فوتبال حرفه ای طبیعی است.

نگفتی که به بازی با استقلال تاجیکستان می رسی یا نه؟

متأسفانه به این بازی نخواهم رسید. همان طور که گفتم عمل جراحی سنگینی را پشت سر گذاشتم که دوره نقاهت آن دو تا سه ماه است.

این موضوع را با یحیی گل محمدی در میان گذاشتی؟

آقا یحیی لطف کرد و بعد از عمل جراحی با من صحبت کرد. از او تشکر می کنم چون خیلی خوب شرایط بازیکنان را درک می کند. از وضعیت من پرسید و اینکه چه زمانی می توانم به تمرینات تیم ملحق شوم و شرایط را توضیح دادم.

سرمربی پرسپولیس توصیه خاصی به تو کرد؟

به هرحال سرمربی تیم توصیه هایی داشت و امیدوارم بتوانم در برگشت جبران کنم.

از مدیران باشگاه پرسپولیس کسی پس از عمل جراحی جویای احوالت شد؟

آقای سمیعی مدیرعامل باشگاه هم لطف کرد و تلفنی جویای احوالم شد. متأسفانه این مصدومیت تشدید شد تا نتوانم دو تا ۳ ماه در خدمت پرسپولیس باشم اما امیدوارم با شروع فصل جدید جبران کنم.

فکر می کنی پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان چه کار کند؟

پرسپولیس در حال حاضر با تلاش مربیان و بازیکنانش تبدیل به یکی از ابرقدرت های باشگاهی آسیا شده است. همه تیم ها از پرسپولیس و رویارویی با این تیم واهمه دارند و انشالله بچه ها با دست پر از تاجیکستان به ایران باز خواهند گشت.

تو در تیم نساجی مازندران بودی و ۲ سال در این تیم روی چمن مصنوعی در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر بازی کردی. حالا شنیده می شود چمن ورزشگاه محل بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان هم مصنوعی است. این موضوع کار تیم شما را سخت نمی کند؟

حتما کادر فنی با دانش ما تدابیری اندیشیده اند. بازی در چمن مصنوعی تفاوت های زیادی با چمن طبیعی دارد و احتمال مصدومیت در چمن مصنوعی بیشتر است. امیدوارم اول هیچ بازیکنی مصدوم نشود و بعد اینکه بچه ها با ارائه یک بازی خوب و مثل همیشه مالکانه برنده این مسابقه شوند. پرسپولیس تیمی است که دنبال بهانه نیست و چمن مصنوعی یا هیچ چیز دیگری نمی تواند جلوی اراده تیم ما را بگیرد.

تو با دست بانداژ شده و بسته در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کردی. توضیحی می دهی؟

این دومین جام من پس از پوشیدن پیراهن پرسپولیس بعد از سوپرجام بود. خیلی کیف می دهد شما مزد یک سال زحمت خود را در هفته پایانی لیگ با جام قهرمانی بگیرید و نمی خواستم آن را از دست بدهم. خدا وکیلی کادر فنی و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند تا پنجمین قهرمانی پرسپولیس در تاریخ ثبت شود. رکوردی که بعید می دانم حالا حالاها در فوتبال ایران تکرار شود. ما در طول فصل هم خیلی حرف و متلک های بی ربط شنیدیم ولی توجهی به آن نکردیم و راه خودمان را رفتیم تا با قدرت قهرمانی را جشن بگیریم. این قهرمانی خیلی ارزشمند بود.

به عنوان سئوال آخر می خواهیم درباره فینال جام حذفی بپرسیم. این بازی را دیدی؟

من فقط همین قدر بگویم که دوست داشتم در بازی فینال حذفی تیم آقا جواد نکونام قهرمان جام حذفی شود. او سرمربی من در نساجی مازندران بوده و برایم زحمت کشیده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها