کد خبر : 66488

بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی به پرتغال رفت

بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی به پرتغال رفت

پرویزمظلومی عضو هیأت‌مدیره استقلال درباره اینکه برخی بازکنان گفته‌اند با مددی دور یک میز نمی‌نشینند، گفت: «نه اینطور نیست. بازیکنان باید با مدیرعامل طرف باشند، با هیأت‌مدیره طرف باشند. بازیکنانی که در باشگاه فعال هستند باید احترام بگذارند و این احترام باید متقابل باشد. این که تعیین‌تکلیف کنیم با این و آن صحبت نمی‌کنیم نباید باشد. مگر قرارداد قبلی با مدیرعامل نبوده است؟»

مظلومی مدعی شده نادری بابت جدایی از استقلال ناراحت است! او می‌گوید: «تلفنی با ایشان صحبت کردم و خودش هم بابت این مسأله ناراحت بود. بازیکنی از نظر اخلاقی و کیفی خوب بود. بازیکن است و باید برای زندگی و آینده‌اش تصمیم بگیرد و واقعاً برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکنانی که می‌روند باید برای آنها جایگزین پیدا کنیم.» عضو هیأت‌مدیره استقلال از درخواست مجیدی برای جذب بازیکنان سپاهان رونمایی کرده است: «مشکلی بابت تمدید وجود ندارد، فرهاد مجیدی هم لیستی به ما داده است و با برخی بازیکنان مدنظر صحبت کردیم. اما برخی از آنها با باشگاه‌شان قرارداد دارند و اجازه نمی‌دهند پیش ما بیایند. دو بازیکن از سپاهان بوده که یکی از آنها به پرتغال رفته است (محبی).

بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد باید با باشگاهش صحبت کنیم و لیستی که آقای مجیدی داده، طبق مذاکراتی که کردیم راضی به رضایت دادن نیستند. ما البته این کار را دنبال خواهیم کرد و البته اولین هدف ما حفظ شاکله تیم خواهد بود.»

مظلومی نسبت به فقدان تعامل میان مجیدی و اعضای هیأت‌مدیره نیز این واکنش را نشان داد: «باید تعامل باشد. اگر بین سرمربی و هیأت‌مدیره تعامل نباشد یک جای کار می‌لنگد و نباید به این شکل باشد.» با این تفاسیر آیا می‌شود به موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی مقابل الهلال امیدوار بود؟ مظلومی نسبت به این ماجرا هم واکنش نشان داده است: «ما همه تلاش‌مان را خواهیم کرد. آقای مجیدی الان به تیم استراحت داده تا بعد از مراسم عاشورا. خودشان هم نیستند. به هر حال تعطیلات است و خودشان هم خسته بودند. نمی‌دانم ایران است یا کجا. بعد از عاشورا تیم باید کامل تمرین کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها