کد خبر : 66437

درخواست دوستانه فرهاد مجیدی از مدافع چپ خواهان جدایی استقلال

درخواست دوستانه فرهاد مجیدی از مدافع چپ خواهان جدایی استقلال

فینال جام‌حذفی که تمام شد، محمد نادری بی‌آنکه ملاحظه شرایط استقلال را کند، اعلام کرد فصل بعد در این تیم نمی‌ماند. نادری بدون اینکه توضیحی بدهد، این خبر را رسانه‌ای کرد تا شاید باشگاه استقلال نیز مانند او با سرعت و شتاب، مقدمات جدایی‌اش را فراهم کند.

به گزارش ایران ورزشی، مدافع-هافبک چپ استقلال تصور می‌کرد که سران تیمش بعد از شنیدن این ماجرا با خواسته او موافقت خواهند کرد اما بعد از گذشت چند روز از آن شکست حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که تصمیم‌گیران این باشگاه موافق جدایی این بازیکن نیستند و فرهاد مجیدی هم شخصاً به نادری گفته باید در استقلال بماند.

البته‌ بندی در قرارداد نادری با باشگاه استقلال وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی از استقلال برود. در واقع باشگاه استقلال فقط در چنین شرایطی نمی‌تواند با جدایی نادری موافقت کند اما مجیدی به طور دوستانه از این بازیکن خواسته تا بازی با الهلال نیز صبر کند و بعد از آن اگر قصد جدایی دارد، تصمیم خود را بگیرد.

اگر نادری از استقلال جدا شود، بعد از میلیچ دومین بازیکن چپ پا خواهد بود که استقلال را ترک کرده است. در این شرایط فقط متین کریم‌زاده باقی می‌ماند. بازیکنی که در لیگ بیستم به جز بازی‌های آخر فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرد و دائماً نیمکت‌نشین بود.

کریم‌زاده با این حال ظرفیت‌های مطلوبی برای بازی در ترکیب استقلال دارد اما قطعاً برای یک فصل فوتبالی او به تنهایی قادر به تأمین نیازهای استقلال در جناح چپ نیست و باید بازیکن جدیدی نیز به خدمت گرفته شود. به هر حال تکلیف جناح چپ استقلال بعد از تعیین تکلیف محمد نادری روشن خواهد شد. اگر مدیران استقلال با این بازیکن طوری قرارداد بسته باشند که در صورت آمدن پیشنهاد خارجی بتواند از تیم جدا شود، بار دیگر این موضوع به دستمایه‌ای برای انتقاد از مدیران و تصمیم‌گیران استقلال بدل خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها