کد خبر : 66418

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال از استقلال به پرسپولیس

لحظه به لحظه با جنجالی ترین انتقال از استقلال به پرسپولیس

علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی از مدتها قبل مورد توجه یحیی گل محمدی قرار داشتند و امروز هر دو به باشگاه پرسپولیس رفتند.

به گزارش خبرورزشی ، در لیست اولیه یحیی امثال ابراهیمی، علی نعمتی، رضا اسدی و... حضور دارند که امروز دو نفر از آنها به باشگاه پرسپولیس رفتند.

ابراهیمی قرارداد دو ساله داخلی خود را نیز امروز با پرسپولیس امضا کردند تا سرخ‌های شروع پرقدرتی در نقل و انتقالات داشته باشند. علی نعمتی نیز مذاکرات اولیه با پرسپولیس را انجام داد که توافقات لازم حاصل شده است. نعمتی با مشکل قرارداد با پدیده روبه‌روست و اگر بخواند این انتقال نهایی شود باید رضایت این تیم مشهدی را فراهم کند. رضا اسدی لژیونر کشورمان نیز رضایتنامه خود را از تیم اتریشی گرفته‌ است تا مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس نداشته باشد.

محمد دانشگر مدافع استقلال نیز در لیست یحیی گل محمدی هم دیده می‌شود اما بعید به نظر می‌رسد اگر یحیی، علی نعمتی را بگیرد دانشگر را هم جذب کند. دانشگر به باشگاه استقلال ۱۰ روز مهلت داده بود تا پولش را بدهند و حتی تهدید کرده بود که اگر پولش را ندهند فسخ می‌کند. یحیی با جدایی کنعانی‌زادگان تصمیم گرفت امثال نعمتی و ابراهیمی را جذب کند و حالا باید دید تکلیف محمد دانشگر چه می‌شود.

دانشگر علاوه بر اینکه در لیگ قهرمانان آسیا استقلال را همراهی نکرد فصل خوبی را نیز با آبی‌ها نداشت و حاشیه‌های او پررنگ‌تر از همیشه بودند. دانشگر سابقه گلزنی به پرسپولیس را هم دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها