کد خبر : 66412

استقلال به دنبال جانشین شیخ دیاباته / شکار بزرگ از سپاهان انجام می شود؟

استقلال به دنبال جانشین شیخ دیاباته / شکار بزرگ از سپاهان انجام می شود؟

برخی منابع خبری از حضور احتمالی آقای گل مسابقات لیگ بیستم در فهرست بازیکنان مورد نیاز فرهاد مجیدی برای حضور در باشگاه استقلال خبر می‌دهند.

به گزارش میزان، تیم فوتبال استقلال در فصل بیستم لیگ برتر از مهدی قایدی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و آرمان رمضانی در خط حمله بهره گرفت. از این جمع شیخ دیاباته عملاً با آبی‌پوشان قطع همکاری کرده است و فرهاد مجیدی روی نام آقای گل لیگ نوزدهم خط‌ قرمز کشید.

مهاجم اهل مالی نتوانست مانند فصل نوزدهم لیگ برتر موفق باشد و از نظر مالی هم با مشکلات زیادی با آبی‌پوشان پیدا کرد. از طرف دیگر قایدی هم با پیشنهادات خارجی روبه‌رو شده.

در همین رابطه مجیدی سرمربی استقلال اعلام کرده بود «اگر جایگزین مناسبی برای قایدی پیدا شود اجازه خروج وی از استقلال را صادر خواهد کرد.» از سوی دیگر گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص احتمال حضور بازیکنان جایگزین صورت گرفت و شنیده می‌شود سرمربی استقلال مذاکراتی را با آقای گل لیگ بیستم انجام داده‌است.

سجاد شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه‌اش دارد تاکنون واکنش خاصی به این خبر نشان نداده‌است، اما بعید نیست وی یک ماجراجویی جدید را پس‌ از درخشش در لیگ بیستم در جمع آبی‌های پایتخت آغاز کند.

البته پیش بینی می‌شود مسئولین باشگاه سپاهان در قبال این اتفاق واکنش جدی نشان دهند، اما در نهایت باید دید شهباززاده کدام تیم را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

نباید فراموش کرد که شاگردان مجیدی در شهریور ماه امسال باید به مصاف الهلال عربستان بروند با این تفاسیر استقلال فرصت زیادی برای آزمون و خطا ندارد. شهباززاده در لیگ بیستم با ۲۰ گل  آقای گل لیگ برتر شد و  سابقه حضور در استقلال را دارد؛ بنابراین در شرایط حساس فعلی می‌تواند به استقلال کمک کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها