کد خبر : 66399

سپاهان در کمین 2 بازیکن استقلال

سپاهان در کمین 2 بازیکن استقلال

اولین بازی پیش روی آبی پوشان، دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان است که حدود یک ماه تا این بازی زمان باقی است.

به گزارش مهر، در فصلی که به تازگی آن را پشت سر گذاشتیم، یکی از نقاط قوت تیم استقلال درون دروازه بود جایی که سید حسین حسینی و رشید مظاهری دو سنگربان آماده این تیم بدون حاشیه وظیفه مراقبت از دروازه را به بر عهده داشتند و هر دو نفر هم عملکردی بسیار خوب داشتند.

آبی پوشان پس از ناکامی در فینال جام حذفی و از دست دادن دوباره قهرمانی در این مسابقات، در کمتر از یک ماه آینده باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال بروند؛ تیمی که در تمام این مدت با استفاده از ثروتی که در اختیار دارد بهترین نقل و انتقالات را پشت سر گذاشته تا تبدیل به تیمی کهکشانی در سطح آسیا شود.

مجموعه استقلال تا همین روز یکشنبه درگیر جام حذفی بود و به همین دلیل نتوانست به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شود و یارگیری آنها عملاً باید به تازگی آغاز شده باشد.

سید حسین حسینی کاپیتان دوم آبی پوشان و یکی از بازیکنان اصلی این تیم در سالهای اخیر، قراردادش با استقلال به پایان رسیده و رشید مظاهری علی رغم اینکه قرارداد دارد، هنوز تصمیم قطعی به ادامه همکاری با این تیم را نگرفته است. گفته می‌شود سپاهان که به تازگی پیام نیازمند را از دست داده به دنبال جذب یکی از دو دروازه‌بان استقلال است و این در حالی است که این خبر هنوز تایید نشده است.

به نظر می‌رسد در حالی که استقلال باید روز ۲۲ شهریور به مصاف الهلال قدرتمند و تقویت شده برود، این تیم با بحران دروازه‌بان روبرو است و مجیدی یا مدیریت باشگاه باید در اسرع وقت تکلیف دروازه این تیم را مشخص نمایند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها