کد خبر : 66387

سرنوشت دیاباته در گرو سرنوشت قایدی؟/ شیخ بلاتکلیف‌ترین بازیکن استقلال

سرنوشت دیاباته در گرو سرنوشت قایدی؟/ شیخ بلاتکلیف‌ترین بازیکن استقلال

عادت داریم یک بازیکن را آنقدر بالا می‌بریم و به قولی بادش می‌کنیم که خودش هم نمی‌داند با این همه محبوبیت کاذب و توخالی چه کند، یک بازیکن را هم بی‌دلیل آنقدر مورد انتقاد قرار می‌دهیم که یک شبه مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند و چنان زمین می‌خورد که هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند بلندش کند.

به گزارش ایران ورزشی، حکایت این افراط و تفریط‌ها که به یک خصوصیت خاص بین ما ایرانی مبدل شده آنقدر با گوشت و پوست ما عجین شده که حتی اگر خودمان هم بخواهیم نمی‌توانیم از خودمان دور کنیم. شیخ دیاباته همان بازیکن محبوب و گلزن و آقای گل فصل پیش استقلال قربانی همین رفتار غلط ما شد و شاید خودش هم نمی‌دانست در گرداب ندانم کاری‌ها آنچنان فرو برود که در فصل جاری زودتر از هر کسی در خروجی را به او نشان دهند.

شیخ دیاباته در عرض یک فصل کاملاً شرایطش در استقلال فرق کرد و این روزها هیچ‌کس حتی حالش را هم نمی‌پرسد! برای هواداران استقلال هم اصلاً مهم نیست که در خروجی را به روی او باز کنند و خیلی راحت از او بخواهند برود، همانطور که میلیچ رفت و کسی هم دیگر حواسش به او نیست. شاید هم اینطور بهتر باشد و استقلال حداقل اینقدر اسیر نام‌هایی نمی‌شود که بازدهی‌شان صفر باشد.

البته این را باید گفت که برخلاف تصور همه شرایط این روزهای دیاباته هم در استقلال مقداری مبهم شده است. در حالی که مدیران استقلال گفته بودند دیاباته و میلیچ در لیست خروجی استقلال حضور دارند اما مجیدی به یکباره در نشست خبری قبل بازی با گل‌گهر سیرجان درباره شرایط دیاباته اظهارات متفاوتی داشت و مدعی شد این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد دارد و درباره او تصمیمی گرفته نشده است.

همچنین دیاباته در لیست تیمش در بازی فینال جام حذفی مقابل فولاد حضور نداشت و این اتفاق احتمال جدایی او از جمع آبی‌پوشان پایتخت را بیشتر کرده است. این صحبت‌ها و اظهارات ناهماهنگ در باشگاه استقلال، باعث شده درباره شرایط و آینده بازیکنان استقلال همچنان ابهاماتی پیش بیاید و با این وضعیت مشخص نیست مهدی قایدی می‌تواند لژیونر شود یا دیاباته با وجود سال پر فراز و نشیبی که گذراند همچنان می‌تواند استقلالی باشد یا در لیست خروجی باشگاه قرار دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها