کد خبر : 66355

اولین خرید استقلال تقریبا نهایی شده

اولین خرید استقلال تقریبا نهایی شده

«از بچگی عاشق استقلال بودم.» این جمله را تعدادی از بازیکنانی که به استقلال آمدند از جمله ارسلان مطهری به زبان آورده‌اند. البته ارسلان زمان حضور منصوریان چراغ سبز نشان داد که به استقلال بیاید اما منصوریان نپذیرفت او را بیاورد تا یکی دو سال آمدنش به استقلال به تعویق بیفتد اما در نهایت ارسلان به استقلال آمد و حالا گیتاریست معروف این تیم است.

به گزارش ایران ورزشی، پیش از مطهری هم یکسری از بازیکنان مثل بیت سعید و بختیار رحمانی هم همین شرایط را داشتند اما در استقلال موفق نشدند در حالی که ارسلان روزهای خوبی را در استقلال پشت سر گذاشت. شاید نفر بعدی قاسمی‌نژاد باشد.

امین قاسمی‌نژاد بازیکن تیم پدیده که خودش از چندی پیش برای استقلالی‌ها چراغ سبز نشان داد. مسئولان استقلال می‌خواستند که این بازیکن را از اواسط فصل بیستم به این تیم بیاورند اما موانع زیادی سد راه آنها قرار داشت و حتی بین مسئولان استقلال اختلاف پیش آمد و هر کدام مدعی شدند که دیگری با اهمال کاری نتوانسته این بازیکن را جذب کند، به این ترتیب بود که جذب قاسمی‌نژاد کلاً منتفی شد تا اینکه دوباره با اتمام فصل استقلالی‌ها به سراغ قاسمی‌نژاد رفته‌اند و به احتمال زیاد این بازیکن نخستین خرید استقلال خواهد بود.

استقلال باید در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کند به همین دلیل باید برای بازی با الهلال بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. قاسمی‌نژاد در پدیده فصل پرفروغی داشت و می‌تواند به استقلال در بازی‌های آسیایی کمک کند. البته استقلال هیچ‌گاه در فصل یارگیری موفق نبوده و نتوانسته لیست مورد نظر مربی خود را جذب کند. استقلالی‌ها امیدوارند در بخش مدیریتی مشکل‌شان حل شود و بتوانند مانند زمان فتح‌الله‌زاده و قریب در زمان نقل و انتقالات قوی عمل کنند. در حال حاضر که در بخش مدیریت درست عمل نکرده‌اند و آتش اختلافاتشان دامن استقلال را گرفته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها