کد خبر : 66331

ضد حمله سریع پرسپولیس به بازار نقل و انتقالات

ضد حمله سریع پرسپولیس به بازار نقل و انتقالات

باشگاه با توجه به مشکلات مالی و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آن به واسطه شکایت کالدرون، اقدامات مناسبی را در ذهن دارد و به دنبال اجرایی کردن آن است.

به گزارش ورزش سه، شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس این تیم را در آستانه محرومیت نقل و انتقالاتی قرار داده و این موضوع باعث شده تا مدیران باشگاه به دنبال راهکاری برای حل این موضوع پیش از تقویت تیم باشند.

جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری دو عضو فعال مدیریتی پرسپولیس علیرغم مشکلات مالی که این باشگاه، به دنبال راهکارهایی هستند تا طبق خواسته کادرفنی و یحیی گل‌محمدی برنامه‌های تقویت تیم را پیش ببرند.

مهمترین موضوع برای آنها این است که در شرایط فعلی به دنبال تمدید با بازیکنانی باشند که قراردادشان به پایان رسیده و از حیث نیاز تیم نیز در اولویت ویژه قرار دارند. کمال کامیابی نیا، وحید امیری، مهدی شیری، امید عالیشاه و احمد نوراللهی از جمله بازیکنانی هستند که قراردادشان به پایان رسیده و مذاکراتی نیز با باشگاه برای ادامه همکاری دنبال کرده‌اند که بحث اساسی البته در این میان خواسته‌های مالی بوده است. بحث بعدی نیز ماجرای شهریار مغانلو و درخواست 500هزار دلاری باشگاه سانتاکلارا برای ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس است که باعث شده تا این مهاجم در شرایط کنونی دور از دسترس این باشگاه باشد اما مدیریت تا این لحظه از آن ناامید نشده است.

با این حال بحث تقویت تیم نیز با توجه به جدایی محمدحسین کنعانی زادگان در خط دفاعی وجود دارد. پرسپولیس طی کمتر از یک سال اخیر دو مدافع ملی‌پوش خود را از دست داده و به دنبال این موضوع است تا در فرصت باقیمانده با توجه به کیفیت بازیکنان داخلی به دنبال گزینه مدنظر خود باشد.

مهمترین مساله اما در این میان فرصت اندک این باشگاه تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی است. طبق شکایت گابریل کالدرون که با اخطارهایی نیز همراه شده است، در مرحله بعدی این باشگاه در معرض محرومیت نقل و انتقالاتی قرار خواهد گرفت. خزانه خالی باشگاه از حیث ارزی و ریالی در شرایط کنونی باعث می‌شود تا آنها امید چندانی به پرداخت مطالبات سرمربی سابق و آرژانتینی خود نداشته باشند. به همین منظور شتاب ویژه‌ای را در بحث نقل و انتقالاتی و جذب بازیکنان جدید در نظر گرفته‌اند تا به تاریخ ابلاغیه فیفا مبنی بر محرومیت نقل و انتقالاتی برنخورند. آنها به دنبال این هستند تا هر چه زودتر با بازیکنانی که در لیست یحیی گل محمدی قرار گرفته‌اند به نتیجه لازم دست یافته و قراردادشان را ثبت کنند. اتفاقی که در فصل گذشته نیز دنبال کردند و پیش از موعد اجرایی شدن محرومیت نقل و انتقالاتی بعد از شکایت برانکو ایوانکوویچ، قرارداد بازیکنان تازه وارد را ثبت کردند که البته مورد شکایت باشگاه النصر عربستان قرار گرفته بود.

باید دید اینبار هم ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی قادر خواهند بود این راهکار را دنبال کنند و به نتیجه مدنظر خود در خصوص تقویت تیم برای فصل آتی و خصوصا رقابت‌های آسیایی دست یابند یا این پروسه زمان‌بر به دردسری بزرگ برای آنها تبدیل خواهد شد.

البته بحث اینجاست که در صورت محرومیت نقل و انتقالاتی نیز ، این باشگاه مشکلی برای تمدید قرارداد با بازیکنان نخواهد داشت و این موضوع قانونی خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها