کد خبر : 66296

الهلال با توپ پر به مصاف استقلال می آید

الهلال با توپ پر به مصاف استقلال می آید

باشگاه الهلال عربستان بعد از مسجل شدن صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با استقلال در این مرحله به دنبال تقویت تیم خود افتاد و موسی مارگا، مهاجم تیم پورتوی پرتغال را با رقم قابل توجهی به خدمت گرفت.

به گزارش ایران ورزشی، در ادامه باشگاه الهلال با چند بازیکن خارجی دیگر نیز توافقاتی انجام داد و حتی به دنبال عقد همکاری با کنسیسائو، سرمربی تیم پورتو هم بود که موفق به جذب این مربی نشد. با این حال مساعی مدیران متمول باشگاه الهلال به پایان نرسید و آنها در تازه‌ترین اقدام خود در راستای تقویت الهلال یکی از گران ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال عربستان را به ثبت رساندند.

خرید جدید باشگاه الهلال عربستان  ماتئوس پریرا ستاره برزیلی وست برومویچ است که با مبلغ 17 میلیون یورو به همراه آپشن‌هایی که این رقم را بیش از 20 میلیون یورو می‌کند، به تیم الهلال منتقل شد.

با حضور این بازیکن در الهلال تعداد بازیکنان شاخص این تیم افزایش می‌یابد و قطعاً باشگاه استقلال اگر می‌خواهد شانس خود را برای عبور از این تیم افزایش دهد باید به سرعت در فاز عملیاتی جذب بازیکنان شاخص جدید قرار بگیرد و تیم خود را برای رقابت حساس شهریورماه مقابل این تیم متمول عربستانی تقویت کند. بدون شک اگر باشگاه استقلال در جذب بهترین‌های لیگ نیز موفق عمل کند برای عبور از الهلال و ستاره‌هایش کم‌شانس نخواهد بود و بازیکنان مستعد ایرانی نیز می‌توانند از پس بهترین‌های دنیای فوتبال هم برآیند.

سعودی‌ها درماه‌های اخیر اقدامات قابل توجهی در راستای جذب بازیکنان شاخص داشته‌اند و جالب است که پیش از خرید 17 میلیون یورویی باشگاه الهلال احمد موسی ستاره سابق لسترسیتی در سال 2018 با مبلغ 40 میلیون یورو به النصر رقیب سنتی الهلال ملحق شده بود که لقب گران‌ترین خرید تاریخ این لیگ را به خود اختصاص داده بود!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها