کد خبر : 66282

چهره خبرساز فوتبال از زندان به مرخصی آمد

چهره خبرساز فوتبال از زندان به مرخصی آمد

برخی خبرهای تایید شده حاکی از آن است یک چهره خبرساز حوزه فوتبال که خبر زندانی شدن و محکومیتش حسابی خبرساز شده بود، با استفاده از مرخصی 4 ماهه، فعلا در بیرون از زندان به سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی، این فرد که به خاطر خرجهای زیادی که در فوتبال ایران کرده، چهره کاملا شناخته‌شده‌ای است، مدتی قبل و به دلیل پرونده‌هایی که داشت، دادگاهی و به زندان طولانی مدت محکوم شد.

او به یکی از تیمهای تهرانی بسیار نزدیک بود و زمانی که تیم مربوط به مشکل مالی می‌خورد، هوای تیم محبوبش را داشت و حتی در فصل نقل و انتقالات هم به این تیم کمک کرد. او در برخی موارد، به بازیکنان این تیم پاداش داده بود که در نهایت دادگاه رای داد بسیاری از مربیان وبازیکنان، وجوه و مبالغی را که از سوی این چهره دریافت کرده بودند به مرجع قضایی پس بدهند اما هنوز مشخص نیست که آیا این اتفاق افتاده یا نه.

این فرد که حالا در مرخصی 4 ماهه به سر می برد پس از خروج از زندان سعی کرده با برگزاری جلساتی باز هم به تیم محبوبش نزدیک شود و اخباری درباره حمایت شرکت نزدیک به او از تیم مربوطه شنیده شده و حتی گفته می‌شود که شاید این شرکت یکی از اسپانسرهای تیم تهرانی در فصل آینده باشد!

حرف و حدیثهای زیادی درباره دوران مرخصی این چهره خبرساز از زندان مطرح شده که قابل تایید نیستند اما گفته می شود این شخص بدهی کلانی به بانک ها و دولت دارد و با توجه به افزایش چندبرابری قیمت ملک در بازار ایران و املاک زیادی که به نام این فرد وجود دارد، او در تلاش است تا با فروش املاکش، بدهی‌اش را پرداخت کند تا به نوعی میزان محکومیت خود را کمتر کرده و دوران حضورش در زندان هم به این ترتیب کمتر شود و زودتر از موعد مقرر به پایان برسد. در هر حال باید دید اخبار درباره این چهره خبرساز چه زمانی تایید خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها