کد خبر : 66250

مهدی قائدی با گل قهرمانی از استقلال خداحافظی می کند؟

مهدی قائدی با گل قهرمانی از استقلال خداحافظی می کند؟

بدون شک در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان استقلال مهدی قایدی بوده است؛ بازیکنی که آمار نشان می‌دهد در موفقیت‌های استقلال نقش کلیدی داشته و در بازی‌های آسیایی هم درخشید.

به گزارش ایران ورزشی، به همین دلیل هم مهدی قایدی بعد از بازی‌های آسیایی مشتریان زیادی پیدا کرد اما در مورد شماره 10 ریش و قیچی دست استقلالی‌ها است و آنها باید رضایتنامه‌اش را صادر کنند و به همین دلیل است که تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد و فعلاً منتظر است که بازی‌ها تمام شود تا درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

شاید هم به دلیل همین دوگانگی‌ها است که در بازی‌های اخیر افت کرده و مثل گذشته گل نمی‌زند. بی‌تعارف بهترین بازیکن فصل بیستم استقلال در شش بازی اخیر نتوانسته رضایت هواداران را جلب کند و در حد خود ظاهر نشده است.

 حال این سؤال پیش می‌آید که در بازی فینال جام حذفی این مهاجم ریزنقش می‌تواند برای استقلال گل بزند و یا اینکه بدون گل زدن کار را در استقلال تمام می‌کند؟ برخی از منتقدان این بازیکن معتقدند که به دلیل خودخواهی‌های قایدی فرهاد باید او را تعویض کند اما مجیدی هیچ اعتقادی به این موضوع ندارد و معتقد است به بهترین بازیکن خود باید تا دقایق پایانی بازی دهد اما نکته اینجاست که در فینال جام حذفی استقلال فرصت هیچ اشتباهی ندارد.  فرهاد مجیدی یک بار فصل پیش سکوی قهرمانی را دو دستی تحویل تراکتور داد و این بار نمی‌خواهد که این سکو را به جواد نکونام دهد، پس باید برای رسیدن به سکوی نخست هر آنچه در چنته دارد را به معرض نمایش گذاشته تا فاتح جام حذفی باشد.  قهرمانی در جام حذفی کلید ماندن فرهاد و تصمیم برای فصل آینده است اما اگر نتواند به این مهم برسد داستانش با استقلال تغییر خواهد کرد. پس برای مهدی قایدی باید فرهاد مجیدی را در راه رسیدن به خواسته‌اش یاری رساند. مجیدی امیدوار است که قایدی روز خوبش را پشت بگذارد اما اگر اینطور نشد باید فرصت را به بازیکنان دیگر بدهد تا شانس‌شان را برای رساندن استقلال به قهرمانی امتحان کنند. باید دید که قایدی با گل با استقلال خداحافظی می‌کند یا بدون گل. این سؤال مهمی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها