کد خبر : 66230

اوضاع قطری ها بعد از رد پیشنهاد توسط ستاره پرسپولیس

اوضاع قطری ها بعد از رد پیشنهاد توسط ستاره پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در هفته آینده بار دیگر با نوراللهی جلسه خواهد گذاشت تا به توافق لازم برای تمدید یک‌ساله قرارداد برسند.

به گزارش ایران ورزشی ، احمد نوراللهی یک بار با پیشنهاد وسوسه‌انگیز الوکره مواجه می‌شود و این پیشنهاد را رد می‌کند. سپس پیشنهاد الاهلی به وی ارائه شد که شماره ۸ سرخ‌ها این پیشنهاد را نیز رد کرد؛ پیشنهادی که مبلغ خالص آن یک میلیون و دویست هزار دلار بود و پاداش‌های قابل توجهی برای پیروزی، کسب مقام و صعود به لیگ قهرمانان آسیا در این قرارداد در نظر گرفته شده بود.

رد این پیشنهاد از جانب نوراللهی باعث تعجب قطری‌ها شد و مقامات این باشگاه قطری مدعی شدند پیش از این دست روی هر بازیکن ایرانی که گذاشتند موفق به جذب آن بازیکن شدند.

نوراللهی در حالی پیشنهاد یک میلیون و دویست هزار دلاری داشته که در سال‌های اخیر اغلب بازیکنان ایرانی با مبالغی در حدود ۷۰۰ و ۸۰۰ هزار دلاری در لیگ ستارگان قطر مشغول شده‌اند، جز کنعانی‌زادگان که وی قرارداد خوبی با الاهلی قطر بسته و ظاهراً رقم قرارداد او چیزی حدود یک میلیون دلار است.

از سوی دیگر هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی ارائه داده بود در جلسه یکشنبه گذشته خود با سمیعی تخفیفی را هم به این باشگاه داده اما پرسپولیس همچنان می‌خواهد نوراللهی را با رقم پایین‌تری در پرسپولیس نگه دارد.

سمیعی به نوراللهی اعلام کرده او را قطعاً در تیم حفظ خواهد کرد اما انتظار دارد هافبک ملی‌پوش سرخ‌ها شرایط باشگاه را بیشتر از اینها درک کرده تا سقف قرارداد نیز رعایت شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها