کد خبر : 66229

حمله سنگین استقلالی ها به قلعه نویی: لطف داوران نبود شش‎ تایی شده بودی

حمله سنگین استقلالی ها به قلعه نویی: لطف داوران نبود شش‎ تایی شده بودی

استقلالی‌ها از دقایق ابتدایی بامداد پنج شنبه به شدت نسبت به حرف‌های سرمربی اسبق خودشان در فضای مجازی واکنش نشان داده و او را متهم به یکسویه نگری کردند.

به گزارش خبرورزشی ، امیر قلعه‌نویی پس از پایان جدال استقلال مقابل گل گهر که با حذف شاگردان او از رقابت‌های جام حذفی تمام شد، به شدت علیه نحوه قضاوت داور وسط مصاحبه کرد و در قسمتی از حرف‌های خود مدعی شد استقلال طی چهار بازی آخر خود به لطف داوران توانسته تیم‌هایی که او هدایتشان را برعهده داشته است را شکست بدهد! ادعایی که واکنش تند باشگاه استقلال و احمد مددی را در پی داشت ولی شکایت تقابل و پاسخ‌گویی هواداران استقلال شکل دیگری به خود گرفت.

استقلالی‌ها از دقایق ابتدایی بامداد پنج شنبه به شدت نسبت به حرف‌های سرمربی اسبق خودشان در فضای مجازی واکنش نشان داده و او را متهم به یکسویه نگری کردند. به جرات می‌توان گفت از حوالی ظهر پنج شنبه انتقادات استقلالی‌ها علیه قلعه‌نویی حالت طغیان پیدا کرد.

چرا ساکت بودی؟

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه چهارشنبه‌ شب خود از بی‌عدالتی در فوتبال حرف زد و همین مسئله سوژه هواداران استقلال شد تا حسابی او را مورد انتقاد قرار بدهند و با یادآوری اتفاقات گذشته تأکید کنند سرمربی گل گهر فقط اتفاقاتی که به نفع خودش و تیمش است را مدنظر قرار می‌دهد.

استقلالی‌ها به بازی استقلال و سپاهان در پاییز سال 98 اشاره کرده و با انتشار فیلم و عکس‌های مربوط به آن مسابقه در فضای مجازی نوشتند: «آقای قلعه نویی! شما که حرف از عدالت در فوتبال می‌زنی، وقتی در بازی رفت سپاهان و استقلال در فصل 99 - 98 که به میزبانی تیم خود شما (سپاهان) در اصفهان برگزار شد، کجا بودی؟ وقتی تیم داوری آن مسابقه انواع و اقسام اشتباهات را علیه شاگردان  استراماچونی انجام دادند چرا حرفی از عدالت نزدی؟ چرا آن زمان مدعی بی‌عدالتی نشدی؟ حتماً یادت نرفته که بازیکنت در داخل محوطه جریمه سپاهان مثل والیبالیست‌ها آبشار زد اما داور پنالتی نگرفت و شما هم خیلی راحت کنار نیمکت سپاهان ایستادی و تماشا کردی. اگر مدعی عدالت هستی، همان جا باید به تیم داوری بابت اشتباهات فاحش به ضرر استقلال معترض می‌شدی ولی این کار را نکردی چون آن اتفاقات کاملاً به نفع سپاهانی بود که تو هدایتش را برعهده داشتی.»

شش تایی

سوژه بازی رفت سپاهان و استقلال در فصل 99 - 98 بلافاصله پس از مطرح شدن در فضای مجازی با استقبال بسیار زیاد هواداران استقلال مواجه شده و گروهی از آنها همین مسئله را به رخ  کشیدند.

استقلالی‌ها با اشاره به نتیجه مساوی آن بازی و پنج شکست متوالی که قلعه‌نویی پس از دیدار مورد نظر مقابل آبی‌پوشان تهرانی متحمل شده، می‌گفتند: «اگر در بازی سپاهان و استقلال که پاییز سال 98 برگزار شد،  عدالت رعایت می‌شد استقلال حتماً مسابقه را به سود خودش تمام می کرد ولی اشتباهات داوران چنین موقعیتی را از استقلال گرفت. قلعه‌نویی به‌زعم هواداران معترض استقلال در فضای مجازی در آن مسابقه به واسطه اشتباهات داوران مورد لطف قرار گرفت در حالیکه اگر چنین اتفاقی رخ نمی‌داد و آن بازی را هم می‌باخت و حالا به واسطه 6 ناکامی متوالی برابر استقلال شش تایی شده بود!»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها