کد خبر : 66205

جزئیات جدایی قطعی لیونل مسی از بارسلونا اعلام شد

جزئیات جدایی قطعی لیونل مسی از بارسلونا اعلام شد

باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد لیونل مسی دیگر برای این تیم توپ نخواهد زد.

به گزارش تسنیم، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد لیونل مسی دیگر با پیراهن این تیم به فوتبالش ادامه نخواهد داد. خوان لاپورتا که یکی از شعارهای اصلی‌اش در انتخابات اخیر باشگاه بارسلونا حفظ لیونل مسی بود، حالا با جدایی برنده 6 توپ طلا از جمع کاتالان‌ها به شدت از سوی هواداران این تیم مورد انتقاد قرار خواهد گرفت.

در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است: «با وجود توافق باشگاه و مسی و تمایل طرفین به امضای قرارداد جدید، این امر به دلیل موانع مالی و ساختاری (مقررات لیگ اسپانیا) امکان‌پذیر نیست. در نتیجه‌ی این وضعیت، مسی نمی‌تواند در بارسلونا بماند. هر دو طرف عمیقاً بابت این موضوع متأسف هستند که خواسته‌های بازیکن و باشگاه در نهایت برآورده نمی‌شود».

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «باشگاه بارسلونا از صمیم قلب از بازیکنی که در بزرگ شدن باشگاه نقش داشته، قدردانی می‌کند و برای او در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت می‌کند».

رسانه‌های اسپانیایی پیش از این از توافق مسی 34 ساله با بارسلونا برای عقد قراردادی پنج ساله خبر داده‌ بودند، بازیکنی که در حدود یک ماه پیش قراردادش با بارسلونا منقضی شد و پس از 21 سال حضور در این باشگاه، حالا بازیکن آزاد به شمار می‌آید.

مسی 34 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرد که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. این مهاجم آرژانتینی در 778 بازی برای بارسلونا به میدان رفت و 672 گل به ثمر رساند.

باشگاه بارسلونا که بدهی بیش از یک میلیارد یورویی دارد، به دلیل سقف دستمزدهایی که سازمان لالیگا تعیین کرده، در نهایت نتوانست قرارداد مسی را تمدید کند.

پیش از این دو تیم منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی مسی یاد شده بود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها