کد خبر : 66164

استقلال در دوراهی سخت تمدید قرارداد یا قطع همکاری با یک ستاره

استقلال در دوراهی سخت تمدید قرارداد یا قطع همکاری با یک ستاره

در حالی که با صحبت‌های اخیر مددی به نظر می‌رسید جدایی شیخ دیاباته از استقلال قطعی شده اما صحبت‌های جدید فرهاد مجیدی نشان می‌دهد او به رغم آنکه از ناآمادگی این بازیکن دلخور است و در بازی‌های اخیر به این مهاجم میدان نداده اما بر این باور است که همه ستاره‌ها باید حفظ شوند.

به گزارش ایران ورزشی، مجیدی حتی تأکید دارد که اعلام کند درباره دیاباته هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است. مجیدی درباره وضعیت دیاباته از این عبارات استفاده کرده است: «در مورد آقای دیاباته هنوز تصمیم نگرفتیم چراکه هنوز با ما قرارداد دارند ولی من تنها خواهشی که از مدیریت باشگاه دارم این است که این تیم حفظ شود. من مطمئنم اگر این تیم حفظ شود و تمام بازیکنانی که الان در اختیار دارم باشند استقلال به طور حتم برای فصل بعد مدعی اصلی قهرمانی است.»

با توجه به اینکه مجیدی اعتقاد دارد ستاره‌ها باید حفظ شوند مدیران باشگاه استقلال نیز اگر به ادامه کار با این مربی تأکید دارند باید براساس برنامه‌های او پیش بروند. مجیدی پیش‌تر هم به حفظ ستاره‌ها اشاره کرده بود اما در کمال تعجب هرویه میلیچ که به خاطر مجیدی بعد از قهر با فکری به تهران بازگشته بود، دوباره ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد. در واقع تاکنون مدیران استقلال نتوانسته‌اند براساس خواسته‌های مربی خود پیش بروند و یکی از بازیکنان که می‌توانست فصل بعد به یکی از بازیکنان کلیدی تبدیل شود در حال جدایی است و اینطور که به نظر می‌رسد دیاباته نیز از نگاه مدیران استقلال جایی در ترکیب تیم فصل بعد ندارد در حالی که مجیدی صراحتاً اعلام کرده درباره دیاباته به جمع‌بندی نهایی نرسیده و دوباره تأکید دارد که ستاره‌ها حفظ شوند.

هیچ بعید نیست فرهاد بخواهد طی یک سلسله تمرینات (اگر مربی استقلال در فصل بعد باشد) همچنان شیخ را در استقلال به عنوان یک مهاجم اثرگذار حفظ کند اما ظاهراً مدیرعامل باشگاه استقلال با او همسو نیست و به دنبال کنار گذاشتن این بازیکن است. البته آینده خود مجیدی نیز در تعیین سرنوشت دیاباته بسیار تعیین کننده خواهد بود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها