کد خبر : 66160

درگذشت ارشا اقدسی اعلام شد / جزئیات حادثه منجر به فوت ارشا اقدسی

درگذشت ارشا اقدسی اعلام شد / جزئیات حادثه منجر به فوت ارشا اقدسی

ارشا اقدسی بدلکار مشهور کشورمان در پی یک حادثه هنگام بدلکاری دچار مصدومیت شدید شد و امروز پس از چند روز بستری بودن و قرارداشتن در حالت کما در بیمارستان درگذشت.

ارشا اقدسی در صحنه فیلمبرداری بدلکاری کار جدیدش که در کشور لبنان فیلمبرداری می شد دچار حادثه خودرویی شد و پس از چند روز در بیمارستانی در بیروت جان خود را از دست داد.

روز دوشنبه بود که گزارش های رسیده از بیمارستان و پزشکان معالج گویای این مساله بود که علایم حیاتی ارشا اقدسی به شدت پایین آمده و کادر درمان با استفاده از دستگاه او را زنده نگه داشته اند و شانس بازگشت او از سوی پزشکان تنها یک درصد عنوان شد.

ارشا اقدسی متولد سال 1361 فعالترین بدلکار و طراح بدلکاری کشورمان بود که علاوه بر کارهای داخلی در کارهای بین المللی نیز حضور داشت و از شهرت جهانی برخوردار بود.

ارشا اقدسی دارای تبحر ویژه ای در استفاده از خودرو در بدلکاری و ایجاد صحنه های خاص و تاکنون اجرا نشده بدلکاری خودرو در کشور داشت. 

علت درگذشت ارشا اقدسی

ایسنا درخصوص حادثه ای که منجر به درگذشت ارشا اقدسی شد نوشت: ارشا اقدسی روز چهارشنبه ششم مرداد ماه در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ کردن ماشین، دچار حادثه‌ای سنگین شد  که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند.

متاسفانه در این حادثه تصادف رانندگی، ضربات شدیدی به مهره های کمر و گردن این بدلکار محبوب وارد شده بود که شدت جراحات در نهایت منجر به فوت او شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها