کد خبر : 66154

یحیی 2 نفر از این 5 نفر را می خواهد

یحیی 2 نفر از این 5 نفر را می خواهد

اولویت یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی جذب 2 مدافع میانی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس طبق نظر یحیی گل محمدی در تلاش است تا تیم خود را برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر و ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند تا همچنان در قامت یک مدعی باقی بماند.

با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تنومند و بلند قامت قرمزها که یکی از ارکان اصلی موفقیت های این تیم در 2 فصل گذشته بود حالا تمام تمرکز یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس روی جذب 2 مدافع میانی با کیفیت در سطح پرسپولیس است که بتواند در سیستم این تیم عملکرد مطلوبی داشته باشد.

یحیی از مدیران باشگاه خواسته از میان لیست او در خط دفاع، قطعا 2 بازیکن را جذب تیم کنند تا آنها در تورنمنت‌های پیش‌رو از بابت محرومیت و مصدومیت بازیکنان نگران نباشند.

یحیی که فصل گذشته بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده به دلیل اینکه همه سهمیه های لیگ برتری خود را جذب کرده بودند تا نیم فصل با حضور سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان در خط دفاع به کارش ادامه داد و در نیم فصل فرشاد فرجی را از پدیده جذب کردند اما حالا او با توجه به در پیش بودن بازی های لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با استقلال تاجیکستان در شهریورماه قصد دارد هر چه زودتر نسبت به جذب مدافعان میانی تیمش اقدام کند تا از این بابت خیالش راحت شود.

آنها که در حال حاضر سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی را در اختیار دارند، اما کاپیتان قرمزها در آستانه 40 سالگی شاید نتواند به دلیل بالا رفتن سن و مصدومیت ها عملکرد مطلوب فصول گذشته را داشته باشد به همین دلیل جذب مدافع میانی برای پرسپولیس و یحیی از نان شب هم واجب تر است.

یحیی که می‌داند نمی‌تواند با 2 مدافع مطمئن میانی که یکی‌شان هم سن و سال بالایی داشته و در معرض افت بدنی و آسیب‌دیدگی قرار دارد، بازی‌های سنگین لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را پشت‌سر بگذارد، تلاش می کند تا پیش از آغاز فصل جدید و تقابل با استقلال تاجیکستان دو مدافع میانی را در اختیار بگیرد که البته تلاش آنها برای انجام این مهم آغاز شده است و با گزینه های حاضر در لیگ برتر مذاکراتی داشته اند.

در این خصوص شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی تقریبا بازیکنان مدنظرش را برای فصل آینده در خط دفاع برگزیده و یکی از نقاطی که همواره در نتایج این تیم نقش تاثیرگذاری داشته قلب دفاع آنها بوده و حالا به‌شدت به‌دنبال تقویت آن است و برای این بخش از زمین، سرمربی قرمزها 5گزینه را در لیست خود قرار داده است.

علی نعمتی

علی نعمتی، مدافع جوان پدیده مشهد که دو فصل قبل در لیست خرید برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بود و در نقل و انتقالات زمستانی نیز از سوی یحیی گل محمدی برای حضور در این تیم دعوت شده بود، به دلیل عدم دریافت رضایتنامه نتوانست به خواسته خود دست یابد، او حالا گزینه اول کادر فنی پرسپولیس برای جایگزینی محمد حسین کنعانی زادگان است.

نعمتی پیش از این نیز از علاقه خود به پرسپولیس سخن گفته بود و اعلام کرد: "من گزینه نخست یحیی گل محمدی برای خط دفاعی پرسپولیس در نیم فصل اول بودم و حالا هرکاری از دست برآید انجام خواهم دادم تا به پرسپولیس بروم  و تمام سعی و تلاش خود را کردم.

گفته می شود تنها مشکل در سد راه این انتقال شاید مخالفت مهدی رحمتی سرمربی این تیم باشد، تا مانند فرشاد فرجی بتواند درآمد خوبی از فروش این بازیکن عاید باشگاهش کند.

عارف آغاسی

عارف آغاسی مدافع ایذه‌ ای تیم فولاد که در چند نوبت در لیست تیم ملی هم قرار داشت، یکی از مدافعان مدنظر گل محمدی است، او که از اصلی‌ترین مهره‌های خط دفاعی فولاد در لیگ بیستم بود عملکرد بسیار خوبی در بازی های فولاد از خود به جای گذاشت.

آغاسی در این فصل برای فولاد در پست‌های دفاع آخر، دفاع راست و چپ به میدان رفت و لقب آچار فرانسه را مال خود کرد، یحیی گل محمدی هم نشان داده در بازار نقل و انتقالات همواره به دنبال بازیکنان چند پسته است تا بتواند از توانایی آنها به خوبی بهره ببرد.

علیرضا ابراهیمی

مدافع میانی گل گهر سیرجان یکی از بازیکنانی که در لیست یحیی حضور دارد، این مدافع کرمانی در گل‌گهر سیرجان توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای بگذارد و در 31 سالگی به یکی از ارکان اصلی تیم امیر قلعه‌نویی در خط دفاعی گل‌گهر سیرجان تبدیل شده و همین عملکرد خوبی که او از خود به نمایش گذاشته باعث شده که نه‌تنها یحیی گل‌محمدی، بلکه چند تیم دیگر لیگ برتری هم برای جذب این مدافع دست به‌کار شوند و مذاکراتی را با مدیران تیم سیرجانی آغاز کنند.

ایمان سلیمی

نام ایمان سلیمی از ابتدای فصل بیستم به‌عنوان یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای ترمیم خط دفاعی پرسپولیس مطرح بود و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن فصل قبل تراکتور را به خدمت گرفته و سلیمی را که رویای حضور در فوتبال اروپا را در سر می‌پروراند، سرخپوش کنن،.اما درنهایت این اتفاق رخ نداد و پرسپولیسی‌ها به دلیل مشکلاتی که این بازیکن با تراکتوری‌ها داشت و پرونده‌اش به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رسیده بود، از جذب این بازیکن در آن مقطع پشیمان شدند.

سلیمی فصل گذشته در نقل و انتقالات زمستانی به تیم سرد در اسلواکی ملحق شد اما بازی‌های زیادی انجام نداد و البته می‌گویند از سپاهان و لیگ لهستان هم پیشنهاد دارد و شاید بخواهد در فوتبال اروپا شانس‌هایش را دنبال کند. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد در روزهای گذشته بار دیگر مذاکراتی با نماینده این بازیکن صورت گرفته است و این احتمال وجود دارد که او در روزهای آینده بار دیگر به گزینه خط دفاعی پرسپولیس تبدیل شود.

محمد دانشگر

محمد دانشگر مدافع استقلال تهران از جمله بازیکنانی هستند که اسم او نیز برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده است. این در حالی است که یحیی گل محمدی به صورت رسمی صحبتی درباره جذب این بازیکن مطرح نکرده است.

 اسم دانشگر به عنوان مدافع استقلال برای حضور در پرسپولیس در حالی تبدیل به جنجال در فضای مجازی شده است که یحیی گل محمدی در فصل گذاشته هم خیلی دوست داشت تا در جواب رفتن نادری به استقلال این مدافع یاغی آبی ها را قرمزپوش کند.

 دانشگر در زمان مدیریت گرشاسبی در آستانه پوشیدن پیراهن پرسپولیس قرار داشت اما در نهایت به استقلال پیوست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها