کد خبر : 66126

رمزگشایی از بازیکن مورد اشاره شکوری که با پیشنهاد سنگین تر داخلی از پرسپولیس جدا شد

رمزگشایی از بازیکن مورد اشاره شکوری که با پیشنهاد سنگین تر داخلی از پرسپولیس جدا شد

دوشنبه‌شب و در برنامه فوتبال برتر ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در میان صحبت‌هایش به تفاوت ارقامی که تیم‌های صنعتی به بازیکنان آنها پیشنهاد می‌دهند و رقم قرارداد همان بازیکنان در پرسپولیس به ماجرای جالبی اشاره کرد.

به گزارش ایران ورزشی، محمد انصاری بعد از 5 فصل و نیم بازی در پرسپولیس در آخرین روز از سال 99 به مس رفسنجان پیوست هر چند یحیی و کادرش از ابتدای فصل قبل هم چندان تمایل به حفظ این مدافع نداشتند چرا که بعد از دو بار مصدومیت سخت از ناحیه رباط صلیبی شرایط گذشته را نداشت.

انصاری در لیگ بیستم تنها در یک مسابقه آن هم دقایقی بسیار کوتاه برای پرسپولیس بازی کرد و به مس رفسنجان پیوست.

دوشنبه‌شب و در برنامه فوتبال برتر ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در میان صحبت‌هایش به تفاوت ارقامی که تیم‌های صنعتی به بازیکنان آنها پیشنهاد می‌دهند و رقم قرارداد همان بازیکنان در پرسپولیس به ماجرای جالبی اشاره کرد. او گفت یکی از بازیکنان پرسپولیس فصل قبل با این تیم قرارداد 2 میلیاردی داشته اما به یک تیم صنعتی پیوسته که برای نیم‌فصل به او 4 میلیارد و برای فصل بعد 10 میلیارد تومان داده‌اند. این بازیکن کسی نیست جز محمد انصاری که پرسپولیس او را نخواست هر چند طی نیم‌فصل برای مس رفسنجان هم فقط دو بازی انجام داد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها