کد خبر : 66125

غیبت فانتزی‌باز‌های استقلال مقابل گل گهر

غیبت فانتزی‌باز‌های استقلال مقابل گل گهر

غیبت فرشید اسماعیلی و بابک مرادی که با مصدومیت مواجه‌اند وزن تکنیکی استقلال در بازی با گل گهر را تا حدی کاهش خواهد داد.

به گزارش ایران ورزشی، اسماعیلی بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در ماه‌های اخیر است و حضورش در مقابل گل گهر منجر به افزایش بار تهاجمی و تکنیکی استقلال می‌شد اما این بازیکن به دلایل نامعلوم با مصدومیت مواجه شده و گفته می‌شود حتی اگر استقلال به فینال هم راه یابد، اسماعیلی قادر به حضور در ترکیب استقلال نیست و نمی‌تواند مسافر اصفهان شود.

در عین حال که غیبت اسماعیلی در ترکیب استقلال قطعی شد، پیش‌بینی می‌شد بابک مرادی جای خالی این بازیکن را پر کند اما یک روز مانده به بازی با گل گهر از اردوی استقلال خبر رسید که این بازیکن هم قادر به همراهی استقلال نیست تا فرهاد مجیدی دو بازیکن فانتزی‌باز خود را از دست بدهد و مقابل امیر قلعه‌نویی از این دو بازیکن محروم باشد.

البته احمد موسوی هم به دلیل درگیری با ویروس کرونا حضور در ترکیب استقلال را از دست داده است اما فقدان این بازیکن ضرری برای استقلال به همراه نخواهد داشت چون وریا غفوری در این پست حضور دارد و می‌تواند نیازهای مجیدی را به خوبی برآورده کند. هرچند که اگر اتفاقی برای وریا رخ دهد دست مجیدی برای انتخاب بازیکن بسته خواهد بود و اینطور نیست که غیبت این بازیکن را بی‌اثر بدانیم.

به هرحال سرمربی استقلال باید برنامه‌ریزی مناسب را برای انتخاب ترکیب تیمش انجام دهد و با این پیش‌زمینه که برخی کلیدی‌های خود را در اختیار ندارد، وارد رقابت با امیر قلعه‌نویی شود. شاید در این شرایط عرصه برای شیخ دیاباته هم باز شود و این بازیکن دوباره فرصت بازی در ترکیب استقلال را بیاید چون به نظر می‌رسد در این شرایط  که اسماعیلی و مرادی به بازی نرسیده‌اند، دیاباته بتواند به استقلال کمک کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها