کد خبر : 66124

تمدید قرارداد 7 بازیکن ماموریت مهم استقلال/ جدایی این 2 بازیکن قطعی است

تمدید قرارداد 7 بازیکن ماموریت مهم استقلال/ جدایی این 2 بازیکن قطعی است

در حالی که شایعات گوناگونی پیرامون احتمال تغییرات در کادر فنی استقلال به گوش می‌خورد و باشگاه استقلال نیز نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده است تا حواس‌ها به سمت نیمکت استقلال دوخته شود اما در خفا پروژه تمدید قرارداد بازیکنان آغاز شده است.

به گزارش ایران ورزشی، قرارداد سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و محمد نادری به پایان رسیده و باشگاه استقلال اقداماتی را در راستای تمدید قرارداد این بازیکنان آغاز کرده است.

در این میان تنها تکلیف شیخ دیاباته روشن است و این مهاجم به طور قطع از استقلال جدا خواهد شد. دیگر بازیکنی که فصل بعد جایی در ترکیب آبی‌ها نخواهد داشت، داریوش شجاعیان است و این بازیکن نیز قطعاً فصل بعد در ترکیب استقلال به میدان نخواهد رفت.

شجاعیان فصل ناموفقی را با استقلال سپری کرده و تصمیم گیران در باشگاه استقلال دیگر قصد ندارند قرارداد او را تمدید کنند. البته فرهاد مجیدی هنوز لیستی را به طور رسمی به باشگاه استقلال اعلام نکرده و به نظر می‌رسد لیست جدید بعد از جام حذفی تعیین تکلیف شود اما حتی اگر مجیدی هم لیستی را به باشگاه ندهد، تصمیم گیران تمدید قرارداد برخی بازیکنان را که عملکرد مطلوبی داشته‌اند در اولویت قرار خواهند داد.

حسینی، اسماعیلی، ریگی، رضاوند، مطهری، یزدانی و نادری فصل موفقی را با استقلال سپری کرده‌اند. البته ممکن است در این میان برخی بازیکنان با پیشنهاد‌های خارجی مواجه شوند که باشگاه استقلال در حال رایزنی است تا هرچه زودتر تکلیف خود را بداند. البته نیازی هم به مذاکره مستقیم با بازیکنان نیست و معمولاً مدیربرنامه‌های این بازیکنان از مدت‌ها قبل تصمیم گیران را در جریان پیشنهادهای خارجی قرار می‌دهند و باشگاه اطلاع کافی از وضعیت بازیکنان خواهد داشت و می‌تواند با آگاهی کامل نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان خود اقداماتی را انجام دهد.

باید به این نکته هم توجه داشت که برخی بازیکنان مانند مهدی قایدی با اینکه همچنان با استقلال قرارداد دارند، احتمال جدایی‌شان وجود دارد و یکی، دو تیم قطری در حال رایزنی با باشگاه استقلال هستند تا شاید با پرداخت رضایتنامه این بازیکن را به خدمت بگیرند که اگر این انتقال هم انجام شود، پول قابل توجهی گیر باشگاه استقلال می‌آید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها