کد خبر : 66114

آقا کریم فتیله را بالا کشید؟

آقا کریم فتیله را بالا کشید؟

کریم باقری یکی دیگر از اعضای پرسپولیس که قراردادش در پایان لیگ بیستم به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرورزشی ، آقا کریم یکی از سوژه‌های اصلی مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در استادیوم آزادی بود که گفته شد به دلیل درگیری لفظی با حامد لک در دیدار با پیکان قهر کرده و ترجیح داده است در جشن قهرمانی حاضر نشود.

اما این ماجرا مسبوق به سابقه بوده است. مشابه چنین اتفاقی البته با ابعادی کمتر پس از سومین قهرمانی پی درپی پرسپولیس در لیگ برتر و در پایان لیگ هجدهم رُخ داد. کریم باقری ناراحتی خود را هنگام جشن قهرمانی بروز داد تا ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس او را فرا بخواند.

مبلغ قرارداد آقا کریم درآن فصل ظاهرا حدود ۵۰۰ میلیون تومان بود که پس از آن ماجرا این اسطوره ایرانی و متعصب تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با سرخپوشان پایتخت تمدید کرد. باقری پس از جلسه‌ای که با ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس برگزار کرد قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا این مربی کماکان در کادر فنی پرسپولیس حضور داشته باشد.

از قرار معلوم او با قرارداد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی حاضر شد برای یک فصل دیگر به عنوان کمک مربی در پرسپولیس فعالیت کرده و دستیار گابریل کالدرون آرژانتینی شود. پس از جدایی این مربی آرژانتینی و بازگشت یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس، کریم باقری هم به عنوان کمک مربی در این تیم ماند و به کارش ادامه داد. یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم خواستار اضافه شدن قراردادش شد که یک سال دیگر اعتبار داشت. خواسته ای که به اختلاف با مهدی رسول پناه کشیده و در نهایت به جدایی این مدیرعامل پرحاشیه منجر شد.

جعفر سمیعی با کناره‌گیری اجباری مهدی رسول‌پناه از پرسپولیس جانشین او در پرسپولیس شد. آذر ماه سال گذشته جعفر سمیعی اما برخلاف رسول پناه با خواسته یحیی گل‌محمدی موافقت کرده و ضمن افزایش قرارداد این مربی، یک سال دیگر نیز به زمان آن افزود. در آن مقطع قرارداد حمید مطهری و داود فنایی، دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز تمدید و رقم آن اضافه شد تا به این ترتیب، در دو سال آینده در کنار سرمربی، این تیم را همراهی کنند. در این میان اتفاقی برای قرارداد کریم باقری نیفتاد. شاید دلیل آن رقم مناسب قرارداد کریم باقری نسبت به سایر دستیاران سرمربی پرسپولیس و حتی سایر تیم‌ها بود.

در ادامه هم باشگاه اقدامی برای تمدید قرارداد کریم باقری و رساندن زمان آن به سایر مربیان این تیم انجام نداد در حالی که شنیدیم مبلغ این قرارداد در لیگ بیستم حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است. از سوی دیگر آقا کریم در مقطعی هم به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران مشغول به کار شده و در سفر بحرین این تیم را همراهی کرد.

حالا شنیده می‌شود کریم باقری همچون دوران مدیریت ایرج عرب خواستار اضافه شدن قراردادش است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها