کد خبر : 66111

عدد درخواستی احمد نوراللهی مشخص شد

عدد درخواستی احمد نوراللهی مشخص شد

هافبک دفاعی قرمزها روز گذشته بدون توافق با مدیران پرسپولیس ساختمان این باشگاه را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، احمد نوراللهی هافبک دفاعی شماره هشت و محبوب پرسپولیسی‌ها در حالی که پس از بازی مقابل پیکان قراردادش به پایان رسید، برای مذاکره مجدد با مدیران پرسپولیس راهی اختمان این باشگاه شد و در حالی که همه در انتظار تمدید قرارداد او از سوی مدیران باشگاه بودند اما خروجی جلسه روز گذشته به توافق منجر نشد.

او که شب گذشته و پس از خروج از باشگاه پرسپولیس راهی برنامه فوتبال برتر شد تا با محمد حسین میثاقی مجری این برتمامه گفت و گو کند با اشاره به رد پیشنهادات خارجی و هنگفتی که در اختیار داشت، مدعی شد که پیشنهاد خود را به باشگاه ارائه داده است و برای تمدید قرارداد تنها در انتظار تصمیم مدیران این تیم است.

نوراللهی  که در بخشی از صحبت هایش با برنامه فوتبال برتر به مبلغ پایین قرارداد خود طی سالیان اخیر در این باشگاه اشاره کرده بود، ابراز امیدواری کرد که باشگاه بتواند شرایط او و دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را موردتوجه قرار دهد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد این بازیکن که در فصل گذشته با پرسپولیس قراردادی کمتر از 5 میلیارد تومان داشته با توجه به نوع عملکردش خواهان افزایش این رقم شده و البته از گوشه و کنار شنیده می شود که باشگاه با درخواست او موافقت کرده است، اما ظاهرا فاصله رقم پیشنهادی باشگاه با این بازیکن متفاوت است. باشگاه رقم 10 میلیارد تومان را به نوراللهی پیشنهاد داده اما رقم مدنظر این بازیکن چیزی حدود 15 میلیارد تومان است. البته مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار نظر رسمی در این باره انجام ندادند و فقط در صحبت های خود تاکید دارند که به‌زودی توافق برای تمدید قرارداد میان طرفین صورت خواهد گرفت.

نوراللهی در حالی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد با رقم 15 میلیارد تومان را ارائه کرده است که گویا سازمان بازرسی محدودیت هایی را برای تمدید قرارداد بازیکنان در این فصل در نظر گرفته است و حالا باید دید با توجه به شرایطی که سازمان بازرسی پیش پای مدیران باشگاه قرار داده، آیا کاپیتان سوم قرمزها قادر خواهد بود از نظر مالی نیز به توافق قرمزها دست یابد و بار دیگر قرارداد خود را تمدید کند یا موانعی در این مسیر آن را به طول خواهند انجامید.

باید دید جعفر سمیعی و دیگر مدیران پرسپولیس در نهایت چه خواهند کرد و آیا راهکاری برای حفظ این بازیکن ارزشمند در فصل بیست و یکم خواهند اندیشید یا شاهد اتفاق دیگری خواهیم بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها