کد خبر : 66095

ماموریت سخت پرسپولیس برای حفظ 6 بازیکن کلیدی

ماموریت سخت پرسپولیس برای حفظ 6 بازیکن کلیدی

باشگاه پرسپولیس برای حفظ شش بازیکن اصلی‌اش کار دشواری در نقل و انتقالات پیش رو دارد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس جمعه هفته گذشته با برتری مقابل پیکان برای پنجمین بار متوالی قهرمانی‌ در لیگ برتر را به دست آورد تا تعداد جام‌هایش در این رقابت‌ها را به هفت برساند. دقایقی پس از اتمام بازی با پیکان و در زمان برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس، محمد حسین کنعانی‌زادگان اعلام کرد که فصل آینده در پرسپولیس حضور ندارد و سال آینده فوتبالش را در قطر دنبال می‌کند تا زنگ خطر برای مدافع عنوان قهرمانی به صدا در بیاید.

مهم‌ترین دغدغه کادر فنی تیم پرسپولیس در شرایط فعلی اتمام قرارداد برخی بازیکنان کلیدی مثل احمد نوراللهی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و امید عالیشاه است  که این بازیکنان نقشی عمده در قهرمانی های متوالی این تیم داشتند. باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه بارها آمادگی خود را برای انجام مذاکره با این بازیکنان اعلام کرده اما تاکنون مذاکرات اصلی و نهایی در این مورد انجام نشده است. 

از طرفی قرارداد قرضی شهریار مغانلو هم با پرسپولیس به اتمام رسیده و باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایت‌نامه دائمی این مهاجم 500 هزار یورو طلب کرده که پرداخت این مبلغ با توجه به رقمی که باید به خود مغانلو هم پرداخت شود، برای پرسپولیس مقدور نیست. با این وجود مدیران این باشگاه همچنان مشغول رایزنی هستند تا شرایط باقی ماندن وی در پرسپولیس حتی به شکل قرضی فراهم شود.

به جز این بازیکنان در ماه‌های ابتدایی حضور سمیعی در باشگاه پرسپولیس قرارداد سیامک نعمتی و مهدی عبدی به ترتیب دو و سه فصل دیگر با سرخ‌پوشان تمدید شد تا مشکلی برای ادامه حضور آنها در پرسپولیس وجود نداشته باشد. ضمن اینکه سید جلال حسینی، حامد لک، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، علی شجاعی، عیسی آل کثیر و سعید آقایی، محمد مهدی‌ مهدیخانی و محمد شریفی یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارند و از قرارداد بوژیدار رادوشوویچ و فرشاد فرجی هم دو سال دیگر باقی‌ مانده است.

چهار بازیکن تیم پرسپولیس فصل گذشته با قراردادهایی قرضی در تیم‌های دیگر حضور داشتند. آریا بزرگر، مهاجم جوان سرخ‌پوشان برای گذراندن خدمت سربازی به فجر شهید سپاسی رفت، امیر روستایی پیش از شروع لیگ بیستم با قراردادی قرضی و یک ساله به پیکان بازگشت، محمد احسان حسینی در نیم فصل به پدیده پیوست و سعید حسین‌پور هم پس از اتمام دور رفت به ماشین‌سازی ملحق شد. باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم قرار است در روزهای آینده درباره این بازیکنان تصمیم‌گیری کنند و باید دید آیا شرایط بازگشت آنها به جمع سرخ پوشان فراهم می شود یا اینکه فصل آینده هم در تیم دیگری بازی خواهند کرد؟

با این تفاسیر باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید قرارداد ستاره های خود دارد و از اظهارات بازیکنی مثل کامیابی نیا در برنامه شب گذشته فوتبال برتر که اشاره به پیشنهاد 60 میلیارد تومانی کرد، می توان متوجه شد که مدیران پرسپولیس کار راحتی برای حفظ ستاره های خود در فصل پیش رو نخواهند داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها