کد خبر : 66066

احمد نوراللهی می ماند یا می رود؟

احمد نوراللهی می ماند یا می رود؟

هافبک دفاعی ملی پوش قرمزها برای مذاکره با مدیران پرسپولیس به ساختمان این باشگاه رفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف مهم باشگاه پرسپولیس در بحث تمدید قراردادهای بازیکنان این تیم، مذاکره و جلب رضایت احمد نوراللهی هافبک تاثیرگذار این تیم است. هافبک پرسپولیس در یکی، دو ماه گذشته یک جلسه مذاکره با مدیران پرسپولیس انجام داد، اما توافقی حاصل نشد تا این مذاکرات به پایان فصل و صبح امروز موکول شود.

احمد نوراللهی با وجود پیشنهادهای بالایی که از دو تیم قطری داشت اما او با رد این پیشنهادهاعلاقه‌مند به تمدید قرارداد با پرسپولیس است و قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی در لیگ برتر ایران به فوتبالش ادامه دهد.

او در جلسه گذشته با جعفر سمیعی رقمی را که پیشنهاد داده بود با مخالفت مدیران باشگاه مواجه شد،پرسپولیسی‌ها معتقدند در صورت افزایش چشمگیر قرارداد یک بازیکن، همدلی و یکدلی این تیم از بین خواهد رفت و کار برای تمدید قرارداد و جذب سایر بازیکنان سخت خواهد شد. با این وجود باشگاه پرسپولیس قصد دارد یکی از بالاترین پیشنهادهای باشگاه را به احمد نوراللهی برای تمدید قرارداد ارائه دهد.

طبق اخبار دریافتی ستاره تاثیرگذار و ملی پوش قرمزها که به رغم بازی در هافبک دفاعی بهترین گلزن فصل پرسپولیس  لقب گرفته امروز به باشگاه رفت و پیشنهاد مالی خود را به مدیران این باشگاه ارائه کرد. رقم قرارداد احمد نوراللهی در فصل گذشته 4 میلیارد و هفتصد میلیون تومان بدون پاداش قهرمانی بوده است و به نظر می رسد شاید قرارداد این هافبک تاثیرگذار با رقمی در حدود 10 میلیارد تومان بدون آپشن تمدید شود.

از اولین فصل پیوستن احمد نور به پرسپولیس، هفت سال گذشته و او حالا یکی از پرتجربه‌ترین مهره‌های تیم به شمار می‌رود. این هافبک حالا در غیاب سیدجلال، بازوبند کاپیتانی تیم را هم به بازو دارد. نوراللهی، فصل فوق‌العاده‌ای را در ترکیب قرمزها سپری کرد و بدون تردید، یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر بود. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که احتمال ادامه همکاری نوراللهی با پرسپولیس خیلی بیشتر از دیگر احتمالات باشد. نوراللهی بنا به نظر یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد در صف اول مدیران این باشگاه برای امضای مجدد قرار دارد و بعید است آنها شماره هشت توانمند و ملی‌پوش خود را به سادگی از دست بدهند.

نوراللهی یک بار ناخواسته و به واسطه خدمت سربازی با اشک و آه پیراهن پرسپولیس را از تن خارج کرد و قطعا دوست ندارد این خاطره بد یکبار دیگر تکرار شود. نوراللهی تصمیم گیری را به باشگاه واگذار کرده است و حالا باید دید واکنش باشگاه به پیشنهاد او چه خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها