کد خبر : 66059

دلیل اصلی حرکت نادری از پرسپولیس به استقلال

دلیل اصلی حرکت نادری از پرسپولیس به استقلال

جلال چراغپور کارشناس فوتبال ایران دلیل رفتن محمد ناردی از پرسپولیس به استقلال را توضیح داده است.

به گزارش ایران ورزشی ، رفتن محمد نادری از پرسپولیس به استقلال در ابتدای لیگ بیستم یکی از انتقال‌های پر سر و صدای فوتبال ایران بود که بحث‌های زیادی درباره آن مطرح شد.

در این میان جلال چراغپور در پاسخ به این سوال که درخشش بازیکنانی مانند احمد نوراللهی یا سجاد شهباززاده که آقای گل شد را چطور ارزیابی می‌کند، گفته است: «بین تک ستاره‌ها با بازیکنانی که در پروسه رشد قرار می‌گیرند تفاوت‌هایی وجود دارد.

مثلا مهدی قایدی یک ستاره بزرگ شد اما شاید این آخرین حد رشدش باشد و وقتی سنش بالاتر برود، ممکن است دیگر نتواند آن دور زدن‌ها و استارت‌های درجا را بزند اما نوراللهی در پروسه رشد است و به زودی احتمالا لژیونر خواهد شد. او از خیلی از هافبک‌هایی که همین الان در قطر و امارات بازی می‌کنند بهتر است و او را تیم‌های خارجی به زودی می‌برند.

شهباززاده هم جزو بازیکنانی بود که رشد کرد البته حضور بازیکنانی مانند میلاد سرلک، احسان پهلوان و مهدی ترابی هم به رشد نوراللهی کمک کرد. حالا می‌فهمیم چرا محمد نادری از پرسپولیس رفت؟ او می‌خواست ۶۰ متر را تنهایی بدود ولی سبک پرسپولیس این طور است که با پنج پاس آن ۶۰ متر را طی می‌کند.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها