کد خبر : 66030

بی خبری عجیب مهاجم پرسپولیس از آینده اش / قرارداد با پرسپولیس تمام شده اما ...

بی خبری عجیب مهاجم پرسپولیس از آینده اش  / قرارداد با پرسپولیس تمام شده اما ...

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد وضعیت مبهم فصل آینده خودش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شهریار مغانلو ، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل حضورش در ترکیب این تیم توانست عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش بگذارد و با بازی‌های خوب و نقش مثبتی که در ترکیب این تیم ایفا کرد به قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر کمک کرد. شهریار مغانلو به یک رکورد ویژه هم دست پیدا کرده و در طول یک نیم فصل حضور در پرسپولیس دو جام بالای سر برده است.

وضعیت او در روزهای اخیر سوژه رسانه‌ها بوده و سوالات زیادی در مورد آینده او وجود دارد. گفتگوی او با ایلنا را می‌خوانید:

* در مورد قهرمانی لیگ صحبت کنید. تو در مدت کمی حضور در پرسپولیس قهرمانی در دو جام را تجربه کردی. این تجربه چه احساسی برایت داشت؟

خدا را شکر می‌کنم. احساس خیلی خوبی از این جام‌ها دارم چرا که در این نیم فصلی که در خدمت پرسپولیس بودم شاهد مشکلات بودم از نزدیک و باشگاه و بچه‌ها به خاطر خیلی مسائل اذیت شدند ولی با وجود تمام مشکلات بازیکنان و کادرفنی از جان و دل مایه گذاشتند و به نظرم شایسته این قهرمانی بودیم.

* با توجه به اینکه مدت زیادی از حضورت در پرسپولیس نمی‌گذرد ولی محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم پیدا کرده‌ای.

خدا را شکر که مورد لطف هواداران خوب پرسپولیس قرار گرفتم و آنها از عملکردم راضی هستند و این حسی که وجود دارد دو طرفه بود و من هم عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و در این مدت همه تلاشم بر این بود که بتوانم توانایی‌های خودم را نشان دهد و بازیکن مفیدی برای تیم باشم و مطمئن باشید از این به بعد هم بیشتر تلاش خواهم کرد تا بتوانم مثمر ثمر باشم.

* این روزها حرف و حدیث در مورد وضعیت فصل آینده تو زیاد است. با وجود اینکه اختیار در این خصوص دست خودت نیست فکر می‌کنی فصل بعد پیراهن کدام تیم را بر تن داری؟

من در اختیار باشگاه سانتاکلارا هستم و قرارداد قرضی که با پرسپولیس داشتم تمام شده است و حالا باشگاه پرتغالی باید برای من تصمیم بگیرد. امیدوارم مشکلات برطرف شود و در نهایت اتفاقی بیافتد و تصمیمی گرفته شود که از لحاظ فوتبالی برای خودم هم خوب باشد.

* عملکرد خوبت باعث شده صحبت از احتمال حضورت در تیم ملی باشد. با توجه به اینکه بازیکن در شرایط فیزیکی و قدرت بازی هوایی تو در خط حمله تیم ملی کم داریم فکر می‌کنی این فرصت به تو داده شود؟

طبیعتاً این اتفاق برای هرکسی خوب است و آرزوی هر بازیکنی است که بتواند پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد و چنین فرصتی را بدست بیاورد و امیدوارم این افتخار  را داشته باشم و برای رسیدن به پیراهن تیم ملی همه تلاشم را به کار خواهم گرفت و امیدوارم نظر کادرفنی تیم ملی جلب شود و من فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کنم.

* نمی‌خواهی یک خبر موثق در مورد فصل آینده به ما بدهی؟

به خدا نمی‌دانم، به خدا نمی‌دانم.

* حداقل بگو حدس خودت با توجه به شرایط چیست؟ این بلاتکلیفی چه زمانی تمام می‌شود؟

من در جریان هیچ چیزی نیستم و فقط به استراحت نیاز دارم و دوست دارم مدتی دور از فضای فوتبال باشم و بعد از چند روز حدود هفته آینده پیگیر وضعیتم از باشگاه خواهم شد و در نهایت به زودی معلوم می‌شود که تکلیفم چیست و کجا بازی خواهم کرد.

* صحبت از رفتن تو به سپاهان و پرداخت مبلغ قراردادت از سوی این باشگاه به سانتاکلارا مطرح است. چیزی در این خصوص شنیدی؟

باور کنید اصلاً در جریان این موضوع نیستم و هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم و فقط مثل شما این اخبار را در رسانه‌ها و فضای مجازی خوانده‌ام. من همانطور که گفتم فعلاً در حال استراحت هستم و بعد از یک فصل طولانی و سخت نیاز دارم چند روز استراحت کنم و بعد از آن مشخص خواهد شد که تکلیفم چیست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها