کد خبر : 66029

اصلاح احکام فوق العاده ویژه معلمان / زمان پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان اعلام شد + جزئیات

اصلاح احکام فوق العاده ویژه معلمان / زمان پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان اعلام شد + جزئیات

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام فوق العاده ویژه معلمان اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت خواهدشد.

به گزارش تسنیم، ناصر سلیمانزاده رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: احکام فوق العاده ویژه معلمان اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری مجدانه وزیر آموزش و پرورش و آقای الهیار و موافقت آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احکام فوق العاده ویژه معلمان در سقف تعیین شده در مصوبات مذکور، اصلاح و مابه التفاوت آن از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه، پرداخت خواهد شد.

سلیمانزاده افزود: پیش از این فوق العاده ویژه معلمان تحت عنوان «رتبه بندی» پرداخت می شد و از این پس براساس «سنوات خدمت» پرداخت خواهد شد.

وی علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت‌های قانونی موجود در مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و عنوان کرد:  با پیگیری‌های مجدانه‌ای که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر از سوی وزیر  و آقای الهیار صورت گرفت، خوشبختانه مغایرت‌ها مرتفع و پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب رسید. 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها