کد خبر : 65977

نخستین سیگنال نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی

نخستین سیگنال نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت تیمش برای حضور موفق در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر از هم‌اکنون به‌دنبال انتخاب نفرات مورد نظرش است.

به گزارش میزان ، هرچند یحیی گل‌محمدی تا به امروز نشان داده که تمام تمرکزش برای کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و حضور موفق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بوده است، اما به‌نظر می‌رسد هم‌زمان با این تفکر در اندیشه جذب بازیکنان جدید و معرفی آن‌ها به تیم مدیریت باشگاه پرسپولیس است تا فرآیند جذب آن‌ها به‌صورت رسمی آغاز شود.

گفته می‌شود گل‌محمدی به واسطه اعتقاد ویژه‌ای که به مدافع فعلی تیم فوتبال پدیده دارد نام علی نعمتی را در فهرست بازیکنان مورد نیاز خود قرار داده تا این بازیکن فصل آینده به استخدام باشگاه پرسپولیس دربیاید.

گل‌محمدی در اواسط نیم‌فصل رقابت‌های لیگ بیستم هم خواهان به خدمت گرفتن نعمتی شد، اما مسئولین باشگاه پدیده با این انتقال مخالفت کردند. به‌نظر می‌رسد با توجه به اتمام رقابت‌های لیگ بیستم مدیران باشگاه پدیده علاقه‌مند به انجام این انتقال هستند تا به این شکل درآمد قابل‌توجهی را به دست آورند.

البته در مقطع کنونی چانه‌زنی ویژه‌ای در خصوص انتقال نعمتی بین مسئولین باشگاه پرسپولیس و مدیران باشگاه پدیده در جریان است تا به‌صورت رسمی پس‌از توافق نهایی این بازیکن قرارداد جدیدش را با پرسپولیس به امضا رساند.

گفته می‌شود مدیران باشگاه پدیده که با مشکلات مالی فراوانی روبرو هستند صدور رضایت‌نامه این بازیکن را به‌شرط پرداخت مبلغ پنج میلیارد تومان از طرف باشگاه پرسپولیس تعیین کرده‌اند. مبلغی که هنوز از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس پذیرفته‌نشده است، اما با توجه به اعتقاد ویژه گل‌محمدی به این بازیکن به‌نظر می‌رسد طرفین در نهایت به توافق نهایی دست پیدا کنند تا این بازیکن در سبد خرید سرخ‌پوشان برای فصل بیست و یکم قرار گیرد.

در صورت قطعی شدن استخدام این بازیکن توسط باشگاه پرسپولیس، شاهد حضور سومین بازیکن باشگاه پدیده در جمع سرخ‌پوشان خواهیم بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها