کد خبر : 65815

پرسپولیسی ها نگران استقلالی ها

پرسپولیسی ها نگران استقلالی ها

پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ بیستم کار دشواری را پیش‌رو دارند.

به گزارش میزان ، تعیین قهرمان لیگ بیستم به روز هشتم مرداد سال جاری‌کشیده شده است. پرسپولیس با ۶۴ و سپاهان با ۶۲ امتیاز برای بالا بردن جام می‌جنگند. روی کاغذ شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است و سپاهان به نسبت رقیبش مصاف سخت‌تری دارد. اما اتفاقات لیگ بیستم شباهت زیادی به لیگ سال ۱۳۸۱ دارد و بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس، در خصوص تکرار خاطره استقلال برای سرخ‌پوشان هشدار داده‌اند.

چه بر سر استقلال آمد؟

در بهار سال ۱۳۸۱ پرسپولیس تیم دوم لیگ برتر بود و استقلال برای قهرمانی تنها به یک امتیاز نیاز داشت. اما ملوان، استقلال را در انزلی شکست داد و پرسپولیس در تهران پیروز شد. البته در آن مقطع زمانی مسائلی در خصوص باندبازی بعضی بازیکنان برای ضربه زدن به منصور پورحیدری مربی فقید استقلال مطرح شد. سرمربی وقت استقلال شبانه از سمتش استعفا داد. اما مربی سابق استقلال ترجیح داد در خصوص اسرار آن بازی سکوت کند.

وداع حسینی شبیه مهدوی‌کیا

هر چند پرسپولیس لیگ بیستم و تحت هدایت گل‌محمدی شاید خیلی درگیر مسائل حاشیه‌ای و باندبازی نیست، اما اتفاقات فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. در همین راستا عده‌ای می‌گویند گل‌محمدی زمان مناسبی را برای کنار گذاشتن سیدجلال حسینی از ترکیب تیمش انتخاب نکرده است. به خصوص که سرمربی پرسپولیس تجربه خداحافظی  مهدی مهدوی‌کیا را فراموش نکرده است. مهدی مهدوی‌کیا در سال ۱۳۹۲ بعد از شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و از دست دادن فینال جام حذفی، با چشمانی اشکبار، سر پایین و توام با دلگیری از فوتبال خداحافظی کرد. نحوه خداحافظی مهدوی‌کیا و صحبت‌های ستاره سرخ‌پوشان در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، تا مدت‌ها گل‌محمدی را به حاشیه برد و سرمربی وقت پرسپولیس مجبور شد از سمتش استعفا بدهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها