کد خبر : 65760

قصه کنعان به سر رسید

قصه کنعان به سر رسید

دیدار با پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر ایران، آخرین بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان برای پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی ، یکی از بازیکنانی که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس است. کنعانی زادگان بعد از چند فصل ناموفق در استقلال و ماشین سازی در ابتدای لیگ نوزدهم دوباره پرسپولیسی شد طی دو فصل اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و به مدافع فیکس تیم ملی و پرسپولیس تبدیل شد.

  کنعانی‌ زادگان که از مدت‌ها قبل حضورش در لیگ ستارگان قطر قطعی شده، قرار است بعد از بازی با پیکان از جمع سرخ پوشان جدا شده و با حضور در تمرینات تیم الاهلی قطر خود را برای رقابت‌های فصل آینده لیگ ستارگان قطر آماده کند. مراحل انتقال کنعانی زادگان به الاهلی از مدتها قبل انجام شده و مشخص بود که در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس را ترک خواهد کرد.

حالا باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به پرونده کالدرون قادر به جذب مدافع جدیدی خواهد بود یا یحیی گل محمدی باز هم مجبور می‌شود تا از تجربه و آمادگی سیدجلال حسینی در خط دفاعی بهره بگیرد، مدافعی که برای چندمین هفته پیاپی مقابل تراکتور روی نیمکت نشست.

گفتنی است کنعانی‌زادگان در حالی از پرسپولیس می‌رود که در طول دو فصل حضورش در این تیم، آمار قابل قبولی را در قلب خط دفاعی سرخپوشان ثبت کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها