کد خبر : 65691

حمله فرهاد مجیدی به رکورد استراماچونی در استقلال

حمله فرهاد مجیدی به رکورد استراماچونی در استقلال

تیم استقلال در پنج دیدار اخیر خود که یکی از آنها مسابقه جام حذفی بود ۴ برد و یک تساوی کسب کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ شاگردان فرهاد مجیدی در طول یک ماه گذشته در پنج دیدار خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر و جام حذفی چهار برد و یک تساوی کسب کرده و از این نظر آمار مطلوبی را از خود بر جای گذاشتند. استقلال تنها با آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست یافت اما توانست تراکتور، سایپا، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارد.

نکته جالب تر اینکه استقلال در همه این ۵ بازی تنها یک بار مقابل تراکتور دروازه خود را باز شده دیده و این نشان دهنده قدرت بالای خط دفاعی استقلال و دروازه بانان این تیم است.

آبی پوشان پایتخت در روزهای نیم فصل دوم که به گفته اغلب کارشناسان اصطلاحا دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و تیم‌ها سخت‌تر گل می‌خورند، توانسته پنج بار دروازه حریفان اخیرش را باز کند و میانگین یک گل در هر بازی را بر جای بگذارد.

استقلال در صورت کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران حریف هفته بیست و نهم خود در مسابقات لیگ برتر پنجمین برد متوالی خودش در هفته‌های اخیر را ثبت و گلات خواهد کرد. البته این اتفاق در فصل گذشته و فقط در لیگ برتر، آن هم در روزهایی که آندره آ استراماچونی سرمربی این تیم بود محقق شد و حتی از ۵ برد متوالی هم گذشت و با برد روبروی نساجی در هفته یازدهم به شش برد متوالی هم رسید و حالا به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی در دو هفته پایانی قصد نزدیک شدن به این رکورد را دارد.

دیدار رفت استقلال و نساجی در تهران با نتیجه یک بر صفر و با تک گل دقیقه ۸۴ فرشید اسماعیلی به پایان رسید. استقلال از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه یکشنبه سوم مرداد در ورزشگاه وطنی قائمشهر مهمان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها