کد خبر : 65672

سید جلال به بازی با تراکتور می رسد؟

سید جلال به بازی با تراکتور می رسد؟

سیدجلال حسینی بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت کوتاه مدت، احتمالا برابر تراکتور قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان باتجربه قرمزها که پیش از آغاز دیدار مقابل آلومینیوم به هنگام گرم کردن دچار آسیب دیدگی شده بود، نتوانست تیمش را مقابل آلومینیوم، استقلال و ماشین سازی همراهی کند. جایی که یحیی گل‌محمدی در غیاب کاپیتان تیمش از فرشاد فرجی در این سه بازی بهره برد. 

سیدجلال حسینی اکنون در تمرینات گروهی این تیم حاضر شده و در تمرینات روز گذشته پا به پای دیگر بازیکنان، آیتم های مدنظر کادرفنی را پشت سر گذاشت تا احتمال حضورش برابر تراکتور در دیدار هفته بیست و نهم لیگ افزایش یابد و چالش های یحیی گل محمدی برای انتخاب مدافعان میانی باتوجه به آمادگی فرشاد فرجی و کنعانی زادگان بیش از پیش شود.

کاپیتان قرمزها که در بازی رفت و یک روز بعد از تولد 39 سالگی موفق شد روی ارسال زیبای احمد نوراللهی تک گل 3امتیازی قرمزها را به ثمر برساند حالا این فرصت را دارد تا در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار گرفته و بتواند باز هم روی ضربات ایستگاهی برای تیمش گلزنی کند.

لیگ برتر ایران در شرایطی یک هفته تا پایان بیستمین دوره آن باقی مانده است که سیدجلال حسینی با حضور در تیم‌های ملوان، سایپا، سپاهان، نفت و پرسپولیس و دستیابی به هشت عنوان قهرمانی بازیکنی بی بدیل و تکرار نشدنی در آن محسوب می‌شود. افتخاری که قطعا شاید دستیابی به آن برای هیچ بازیکنی تا سالهاممکن نباشد.

سیدجلال حسینی در حالی بهترین فصل فوتبالی خود را در لیگ برتر پشت سر می گذارد که بعد از جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس بسیاری از کارشناسان با توجه به سن بالای این مدافع باتجربه نگران وضعیت خط دفاعی این تیم بودند اما کاپیتان با تجربه قرمزها به خوبی توانست در مسابقات پرفشاری مانند لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بازی های حساس لیگ برتر عصای دست یحیی گل محمدی باشد و گل های حساس 3 امتیازی را نیز برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند.

حال باید منتظر ماند و دید سرمربی پرسپولیس در بازی فردا شب مقابل تراکتور باز هم به کاپیتان تیمش میدان خواهد داد تا در قلب خط دفاعی این تیم به میدان برود یا باز هم شاهد زوج کنهانی و فرجی خواهیم بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها