کد خبر : 65666

تصمیم ریسکی یحیی برای دروازه پرسپولیس

تصمیم ریسکی یحیی برای دروازه پرسپولیس

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که احتمالا بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان اصلی پرسپولیس در دیدار یکشنبه برابر تراکتور تبریز خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی ، گویا پرسپولیسی‌ها تصور می‌کنند تا روز بازی با تراکتور احتمال محرومیت حامد لک آن هم به دلیل اتفاقات حاشیه‌ای دیدار با ماشین سازی در تبریز وجود دارد. بنابراین مربیان پرسپولیس در تمرینات این تیم مشغول آماده‌سازی گلر کروات خود هستند تا در صورت نیاز از رادوشویچ به جای حامد لک در ترکیب اصلی تیم خود استفاده کنند.

رادوشویچ روز ۹ خرداد در حالی ایران را ترک کرد که یک هفته مرخصی را در جیب داشت اما ورود او به ایران ۴۵ روز طول کشید و در این بین به نقل از او و مدیران باشگاه پرسپولیس نقل قول‌های بسیاری درباره جدایی و قطع همکاری منتشر شد. رادو در این مدت ابراهیم شکوری و مدیران باشگاه را با شدیدترین لحن مورد خطاب قرار داد و سخنگوی قرمزها را «دروغگو» دانست و از آن سو شکوری نیز در یک توییت دریافتی رادوشویچ را «پول مفت» خواند. اما در نهایت نیاز کادرفنی سبب شد تا طرفین به صلحی موقت دست پیدا کنند. پس از این صلح، رادو تصمیم گرفت که به ایران بیاید و در درون دروازه سرخپوشان قرار گیرد و پس از اولین تمرین، در فهرست دربی نیز جای خود را پیدا کند.

در صورتی که حامد لک محروم شود آنگاه بوژیدار رادوشویچ کروات در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل پرسپولیس برابر تراکتور تبریز درون دروازه تیمش خواهد ایستاد. شاید پرسپولیس شانس آورد که سرمربی این تیم خودش پیش‌دستی کرده و با گلر کروات تماس گرفت. گل محمدی پس از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر وقتی دید خبری از بازگشت رادو نیست بارها در رابطه با این موضوع صحبت کرده و در نشست خبری پیش از مصاف با آلومینیوم نیز گفت که خودش با رادو حرف می‌زند تا او را متقاعد به بازگشت کند.

از این صحبت‌های سرمربی پرسپولیس ساعاتی بیشتر نگذشته بود  که رادوشویچ برخلاف روزهای گذشته که رفتار او نشانی از بازگشت نداشت، با انتشار یک استوری از بازگشت خود سخن گفت. او در استوری خود که منتشر کرد این طور نوشت: «روز گذشته من غمگین بودم، امروز من خوشحالم، من روز گذشته مشکل داشتم. امروز هم هنوز همان مشکل را دارم؛ اما امروز من شیوه‌ای که به آن نگاه می‌کنم را تغییر دادم.»

رادوشویچ پس از این اتفاق به ایران برگشت و دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس در دربی حذفی شد. حالا شاید این فرصت برای او پیش بیاید که در بازی با تراکتور تبریز هم سنگربان اول پرسپولیس در این دیدار حساس باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها