کد خبر : 65646

تعداد شگفت انگیز غیبت های شیخ دیاباته در بازی های استقلال

تعداد شگفت انگیز غیبت های شیخ دیاباته در بازی های استقلال

شیخ دیاباته را باید شگفتی استقلال در لیگ بیستم به حساب آورد. آقای گل لیگ نوزدهم که در این فصل حتی سایه ای از آن مهاجم زهردار هم نبود.

شیخ دیاباته در لیگ نوزدهم نه تنها باری از دوش استقلال برنداشت بلکه با مصدومیت های پی در پی و غیبت های طولانی خود در تمرینات، عملا از یک ستاره به یک بازیکن حاشیه ای در استقلال تبدیل شد. 

شیخ دیاباته که روزی مهاجم فیکس استقلال بود به جایی رسیده که حتی در لیست بازیکنان استقلال در بازی اخیر نیز قرار نگرفت. با آنکه مدتی است به تمرینات برگشته هنوز نتوانسته نظر مثبت فرهاد مجیدی را جلب کند. اما شاید آمار غیبت های شیخ دیاباته در بازی های استقلال هواداران را شگفت زده کند.

ورزش سه در گزارشی در مورد وضعیت شیخ دیاباته نوشت:

مرور دقایق حضور دیاباته در ترکیب استقلال، نتیجه شگفت آور و باورنکردنی دارد. این بازیکن فصل قبل 1508 دقیقه در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت و امسال این عدد تقریبا 2.5 برابر کاهش یافته است. او در لیگ بیستمی که تاکنون 28 هفته آن را پشت سر گذاشته ایم، 654 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت که آماری باورنکردنی است.

به طور کلی، دیاباته با احتساب 30 هفته از لیگ نوزدهم و 28 هفته از لیگ بیستم و در مجموع 5220 دقیقه ای که از این دو لیگ گذشته است، تاکنون 2162 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است. این یعنی اینکه دیاباته 3058 دقیقه از دو لیگ نوزدهم و بیستم را از دست داده که معادل با 34 بازی کامل و 90 دقیقه ای است!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها