کد خبر : 65618

آقا سیاوش، سرت به کار خودت باشه!

آقا سیاوش، سرت به کار خودت باشه!

جدال استقلال و نفت مسجد سلیمان به دلایل متعدد، پرحاشیه از آب درآمد و اتفاقاتی رخ داد که هنوز هم مورد توجه رسانه‌ها و هواداران دو تیم قرار دارد.

به گزارش خبرورزشی ، همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد جدال استقلال و نفت مسجد سلیمان به دلایل متعدد، پرحاشیه از آب درآمد و اتفاقاتی رخ داد که هنوز هم مورد توجه رسانه‌ها و هواداران دو تیم قرار دارد. یکی از این موارد، ماجراهایی بود که بین محمود فکری و سیاوش یزدانی رخ داد. 

سرمربی نفت در یک صحنه از حرکت سیاوش داخل زمین عصبانی شد و با صدای بلند این بازیکن را که اتفاقاً در استقلال شاگرد خودش هم بود، مورد خطاب قرار داد. ماجرایی که برای یزدانی به نوعی تعجب‌انگیز و شاید هم ناراحت‌کننده بود روی همین اصل برخی از بازیکنان دو تیم تصور می‌کردند قضیه میان استاد و شاگرد بالا خواهد گرفت ولی فرهاد مجیدی با دخالت به موقع خود اجازه چنین اتفاقی را نداد.

دکتر، حواست به کار خودت باشد

سرمربی استقلال شاهد ماجرای ایجاد شده میان سیاوش یزدانی و محمود فکری بود به همین خاطر برای اینکه کوچک‌ترین اتفاق تلخی میان این دو استقلالی رخ ندهد، بلافاصله پس از عصبانیت سرمربی نفت مسجدسلیمان، یزدانی را مورد خطاب قرار داد و گفت: «آقا سیاوش! سرت به کار و بازی خودت باشه. حواست را به مسابقه بده.»

مجیدی که گاهی اوقات سیاوش یزدانی را با لقب دکتر صدا می‌زند، در آن صحنه هم از همین عنوان استفاده کرده و به مدافع استقلال گفت: «دکتر! حواست فقط به مسابقه باشه.» همین تذکر قاطع سرمربی موجب شد سیاوش یزدانی ماجرا را خاتمه یافته تلقی کند و داستان او با محمود فکری در داخل میدان تمام شود.

پاسخ مجازی

ماجرا تمام شد و مسابقه نیز در نهایت به سود استقلال خاتمه پیدا کرد ولی واکنشی که سیاوش یزدانی در فضای مجازی داشت هم در نوع خود جالب توجه بود و بسیاری از هواداران استقلال این عکس‌العمل را به نوعی پاسخ مدافع آبی‌پوشان به سرمربی نفت مسجدسلیمان تلقی کردند. یزدانی عکس و متنی را پس از خاتمه مسابقه در فضای مجازی پیرامون استقلال منتشر کرد و نوشت: «معجزه‌ نیست. کار دست کاردان است.»

جمله‌ای که خیلی‌ها می‌گویند پاسخ غیر مستقیم سیاوش به محمود فکری و مقایسه این مربی با فرهاد مجیدی تلقی می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها