کد خبر : 65560

حمایت مدافع استقلال از فرهاد مجیدی با کنایه به محمود فکری + عکس

حمایت مدافع استقلال از فرهاد مجیدی با کنایه به محمود فکری + عکس

سیاوش یزدانی مدافع استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، به محمود فکری سرمربی آبی پوشان در نیم فصل نخست طعنه زد.

به گزارش ورزش سه، پس از پایان بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان، محمود فکری که در ابتدای فصل هدایت استقلال را برعهده داشت، به نوعی کار شاگردان مجیدی را زیر سوال برد و اعلام کرد انتظار بازی بهتری از آبی پوشان داشته است.

علاوه بر این، فکری در دقایق پایانی بازی با سیاوش یزدانی مدافع استقلال وارد یک درگیری لفظی نیز شد. پس از برخورد یزدانی با بازیکن نفت، ظاهرا مدافع استقلال بر سر بازیکن حریف داد زده است که همین مسئله باعث دخالت فکری شده و او نیز با لحن تندی با یزدانی برخورد می کند.

حالا یک روز پس از پیروزی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان، سیاوش یزدانی یک استوری را در اینستاگرام خود منتشر کرده که مخاطب او کسی نیست جز محمود فکری، سرمربی استقلال در نیم فصل نخست و مربی فعلی نفت مسجدسلیمان.

پیش از استعفای فکری و در زمانی که استقلال زیر نظر او بازی های ضعیفی را ارائه می داد، هواداران مقابل محل تمرین آبی پوشان جمع شده و خواستار استعفای فکری شدند. سرمربی وقت استقلال نیز خطاب به هواداران معترض گفت: «از همان روز اول تیمم صدر جدول بود ولی هیچکس حمایت نکرد. هفته دوم باختم و گفتند پاشو برو. به کدام مربی هفته دوم می گویند برو. الان من بروم و مربی دیگری بیاید، می خواهید معجزه کند؟ چرا تیم های دیگر از مربیان خود حمایت می کنند اما در استقلال اینطور نیست؟»

01625541

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها