کد خبر : 65529

3 بازیکن پرسپولیس که زمزمه جدایی آنها مطرح است

3 بازیکن پرسپولیس که زمزمه جدایی آنها مطرح است

با رسیدن به اواخر لیگ کم کم نقل و انتقالات فوتبال ایران نیز به طور جدی تری پیگیری می شود هر چند همیشه مذاکرات غیررسمی در جریان است و پرسپولیس نیز شاید چند بازیکن خود را در پایان لیگ بیستم از دست بدهد.

پرسپولیس در این فصل بخت اول قهرمانی است و می توان به گلات قهرمانی برسد. در این شرایط زمزمه جدایی برخی بازیکنان از پرسپولیس شنیده می شود.

تاکنون دست کم سه بازیکن پرسپولیس به نوعی در معرض جدایی قرار گرفته اند. محمدحسین کنعانی زادگان جدی ترین گزینه جدایی است. رسانه های قطری به طور قاطع چندین بار اعلام کرده اند که مدافع پرسپولیس با تیم الاهلی قطر تمام کرده و در فصل بعد در لیگ ستارگان توپ خواهد زد.

علی شجاعی دیگر بازیکن پرسپولیس است که زمزمه هایی مبنی بر تمایل به جدایی او شنیده می شود. علت اصلی تمایل شجاعی به جدایی نیمکت نشینی های اوست. این بازیکن قصد دارد در تیمی بازی کند که بازی های بیشتری به او برسد و به نوعی بازیکن فیکس باشد. هر چند جدایی علی شجاعی از پرسپولیس قطعی نیست.

احمد نوراللهی دیگر بازیکنی است که گفته می شود از پرسپولیس جدا خواهد شد. آنگونه که شنیده می شود نوراللهی پیشنهادهای بسیار خوبی از لیگ قطر دارد که ارقام آن با توانایی باشگاه های ایرانی برای پرداخت اختلاف زیادی دارد. نوراللهی تاکنون به درخواست برای مذاکره تمدید قرارداد واکنش مثبت نشان نداده و همین مساله گمانه زنی در خصوص جدایی احتمالی او را تقویت کرده است.

البته خبرورزشی از یک پیشنهاد 20 میلیارد تومانی داخلی هم برای احمد نوراللهی خبر داد است.

بیشتر بخوانید:

مقاومت بازیکنان ستاره پرسپولیس برای نشستن سر میز مذاکره تمدید قرارداد

احمد نور و پیشنهادی که شاید نتواند آن را رد کند

این 6 بازیکن از ترکیب اصلی پرسپولیس قراردادشان در پایان فصل تمام می شود

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها